R
Raderad medlem 68338
Feltagg, men jag tar åt mig!
HAHAHAHA ja men rimligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Feltagg, men jag tar åt mig!
Hoppas verkligen det!
En haflinger som inte äter?! En haflinger som inte är hungrig är en sjuk haflinger!Nä. Hon är egentligen ett MATVRAK (haflinger... ), men någon gång då och då får hon för sig detta.....
Nu ska jag gå ner till målarrummet med hårtorken i högsta hugg
Jag tycker att man missar något väsentligt i konst om man tycker att viss konst är inte konst, beroende på värdet på konsten eller vem som har gjort den. Man missar själva nöjet i eller njutningen av konsten, vilket känns väldigt viktigt.Fast det kortet känns lågt att dra. Han verkar ha en gedigen bakgrund, ser och sett massa konst. Sen kan man ifrågasätta hans beteende. Men jag är tillräckligt mogen för att inse att han har kompetens inom området.
Om någon tycker att jag har en ful tröja betyder det ju inte att hen inte kan något om mode, hen kanske är en jättekompetent designer, men det är ju diskuterbart vad hen får ut av att påtala min brist på god klädsmak.
Jag har vant mig vid att det här händer lite då och då. Annars hade jag också blivit orolig.....En haflinger som inte äter?! En haflinger som inte är hungrig är en sjuk haflinger!
Jag säger ofta att något inte är konst, ser inget fel med det. Ishockey är inte konståkning bara för att det är på is.Jag tycker att man missar något väsentligt i konst om man tycker att viss konst är inte konst, beroende på värdet på konsten eller vem som har gjort den. Man missar själva nöjet i eller njutningen av konsten, vilket känns väldigt viktigt.
Tycker att det är fräckt att kalla någon annans arbete för "inte konst". Du är ju hårdhudad tackochlov, men andra personer kan ta väldigt illa upp av att höra sånt.
Men då kan man ju börja diskutera vad som är konst eller inte, och det får man nog starta en ny tråd om
Förtydling: Alltså det var inte det faktum att han ev tyckte att dina målningar var fula, alla har rätt till sina åsikter. Utan att han sa att de inte är konst. Jag tycker helt säkert att flera olika sorters konststilar är fula, men de är inte mindre konst för det.
Fast i detta fall är det lite mindre skillnad än ishockey och konståkning kan jag tycka Men alla tycker olika! Plus så har jag inte pluggat konst som du, så du vet säkert bättre än migJag säger ofta att något inte är konst, ser inget fel med det. Ishockey är inte konståkning bara för att det är på is.
Orkar inte med en diskussion.
Jag säger ofta att något inte är konst, ser inget fel med det. Ishockey är inte konståkning bara för att det är på is.
Orkar inte med en diskussion.
Som när stallkompisen ringde Ultuna om sin häst; "Ja, han äter, men alltså, det är ju en fjording "En haflinger som inte äter?! En haflinger som inte är hungrig är en sjuk haflinger!
Det var en gång min fjording åt dålig, då hade den 40 grader och hade bukhinneinflamationSom när stallkompisen ringde Ultuna om sin häst; "Ja, han äter, men alltså, det är ju en fjording "
Den här hade också 40 grader vid tillfället. Men det visade sig bara vara en febertopp. Vi blev misstänksamma när han inte var odräglig som vanligtDet var en gång min fjording åt dålig, då hade den 40 grader och hade bukhinneinflamation