Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Låg och drog mig till nyss, äter nu frukost och måste därefter bege mig ner och måla SOM ETT SVIN. Måste bli klar med flera grejer till vernissagen nästa fredag och jag gissar att deadline för att det ska hinna torka är onsdag nästa vecka... i bästa fall..
 
Låg och drog mig till nyss, äter nu frukost och måste därefter bege mig ner och måla SOM ETT SVIN. Måste bli klar med flera grejer till vernissagen nästa fredag och jag gissar att deadline för att det ska hinna torka är onsdag nästa vecka... i bästa fall..
Haha. Jag har gått på vernissage med blöta oljemålningar ett par gånger. Kostnären i fråga målade ända fram till samma morgon.

Men i en trappa är det större risk för närkontakt. :D
 
Kollar efter trädgårdsmöbler. Alla som ser riktigt sköna ut OCH är snygga kostar flera tusenlappar.
Känns ju lite onödigt att spendera på något sådant om man inte är en stor familj.
Dessutom har jag redan utemöbler. De skulle behöva mer kärlek bara :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp