Vad sätter man på för serie/film om man vill peppa sig själv till att sortera en massa tråkiga papper och slänga?
Husdrömmar det avsnittet där de rensar ut massa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sätter man på för serie/film om man vill peppa sig själv till att sortera en massa tråkiga papper och slänga?
Nyss hemkommen med hundarna efter att jag inte hade samvete att låta grannen gå ensam för att tända brasan. Förr var det han, hans mamma, deras hund, exet, jag och hundarna vi hade som brukade fira valborg tillsammans med stor brasa och fika. Så försvann deras hund, sedan orkade hans mamma inte ens om hon fick skjuts, jag dumpade exet så de år jag jobbar är det bara grannen kvar som eldar. Vi pratade minnen och lite vad som händer nu.
Brasan skötte sig exemplariskt, brann snällt på sin plats, ingen vind och regn inatt och i morgon, gröna åkrar runt omkring så ingen risk för spridning. När det mesta brunnit så gick hundarna och jag hem medan han stannar kvar för att se så ingen kvist antänder gräset eller mossan i närheten. Förhoppningsvis var det inga igelkottar där. Andra år kan vi se flera brasor på håll då den här ligger på en höjd, men i år var det här den enda vi kunde se på flera kilometers avstånd.
Ja, det är lite både och, det kändes så fel att inte följa med när jag är hemma. Han och hans mamma har hjälpt först oss och sedan mig så mycket och jag har alltid ställt upp och hjälpt dem när jag kunnat både vid sjukdom och allt annat.Låter både rätt fint och lite sorgligt. Håller tummarna för eventuella igelkottar, förhoppningsvis är de vakna och alerta nu!
Ja, det är lite både och, det kändes så fel att inte följa med när jag är hemma. Han och hans mamma har hjälpt först oss och sedan mig så mycket och jag har alltid ställt upp och hjälpt dem när jag kunnat både vid sjukdom och allt annat.
Ett minne från när hans mamma var med är att han hade fäst en gammal fåtölj på gafflarna på traktorn ett år och körde med henne bältad i fåtöljen över åkrarna till brasan. Jag önskar jag hade kort på den händelsen.
Oj! Känner spontat att det annars vore tvärtom?! Att man lättare lägger på sig när världen går på tomgång?SA ... Jag har gatt ner 5 kilo sedan vi borjade lockdown. Jag behovde verkligen ga ner i vikt, men inte trodde jag att det skulle gora sa stor skillnad nar jag lagar all mat sjalv.
@Sel hur gick det med din nattliga våxt kommando raid?
Nu kom grävmaskinen! Idag ska vi påbörja min efterlängtade ridbana Bara hålla tummarna för att inget händer så det blir massa krångel. Vågar inte vara för exalterad för detta känns för bra för att vara sant. Längtar efter ridbana i 15 år, minst