Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej, jag googlade lite, men är fortfarande inte riktigt säker på vad det där betyder..... :confused: ?? Något från Star Wars....??

1588268149808.webp
 
Surar. Jag beställde ett par trådlösa lurar till mobilen för två veckor sedan. Ringde i början av förra veckan för att fråga om ordern packats, eftersom jag snubblade över en rabattkod för en senare modell av dem på tillverkarens egen hemsida (Bluetooth 5,0 istället för 4,2) och tänkte att är de inte på väg så makulerar jag ordern och beställer där istället. Det sa jag förstås inte, utan när de sa att ordern är klar att skickas och skulle skickas innan torsdag tänkte jag att det fick vara så. Men ordern är enligt hemsidan fortfarande inte ens skickad... Mutter. Men det är attans mycket enklare att returnera till en större kedja (där jag kan lämna tillbaka i butik...) om det skulle vara så, och jag har ingen personlig erfarenhet av märket sen innan utan går på vad jag hört...och idag är sista dagen för koden, så jag lär ju snabba mig om jag ska beställa därifrån istället nu..hmhmhmhm.
 
Vad sätter man på för serie/film om man vill peppa sig själv till att sortera en massa tråkiga papper och slänga?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp