R
Raderad medlem 68338
Grattis
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis
Äta känguru?Tittar på harakiri-gubben och fattar inte grejen.
Snart kommer pappa, och vi ska ta en liten promenad, äta känguru, och sen titta på en virtuell konsert
Det är supergott att grillaÄta känguru?
Tittar på harakiri-gubben och fattar inte grejen.
Snart kommer pappa, och vi ska ta en liten promenad, äta känguru, och sen titta på en virtuell konsert
Neeej! En närstående som är endast 20 år i år och blev utexad uska förra året. Personen har endast tim-anställning och har varit på en speciell avdelning hela tiden. Nu ringdes denne in på jobb på Covid-avdelningen istället på samma sjukhus. Vad jag fattat det så måste personen ta vad jobb den får nu.
Första dagen personen var där i allt det nya, läskiga och fruktansvärda så kommer personens morfar in akut som patient och bekräftades ha Covid. Morfar har och är väldigt, väldigt nära och viktig för personen. Morfarn är en sån som man inte ska ge livsuppehållande vård.
Så hemskt att hen ska behöva uppleva detta! Men vilken hjälte som gör jobbet iaf!
Så kul! Jag har bara lagat till känguru en enda gång, smakade lite som mager biff tyckte jag men jag kanske misslyckades.