Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte bara fråga grannen imorgon istället när det är ljust?Är det fel av mig att jag sitter och väntar på att det ska bli mörkt och tyst ute så att jag ska kunna smyga nedåt gatan och sno en succulentknopp från grannens vanvårdade trädgård? Jag behöver den till nästa spindelburk!
Varför inte bara fråga grannen imorgon istället när det är ljust?
Ja men dåså! Såg framför mig hur du smyger runt på gården med en påse i högsta hugg och blir brutalt påkommenHaha, jag har lekt med tanken men det är en riktigt skum kuf så det vågar jag nog inte! Det är inte så farligt som det låter, de växer lite random i gruset vid trottoaren.
Ja men dåså! Såg framför mig hur du smyger runt på gården med en påse i högsta hugg och blir brutalt påkommen
Knäppt??Riktigt så fräck är jag inte! Men det ser lite för knäppt ut att plocka dem vid trottaren för att jag ska vilja göra det i dagsljus ändå.
Jag ska visa en bild på den sedan dock, det kommer att bli tydligt varför jag ville ha en.
Knäppt??
Snarare vettigt. Du håller trottoaren ren från ogräs och dessutom återanvänder till dina djur
Jag ska upp överdrivet tidigt imorgon.
Varför gick jag med på att hjälpa en person SÅ tidigt??
Måste hinna det viktigaste i stallet först.
Och sen ska en spekulant komma och titta på skruttbilen.
Och en annan ska titta på taket. Ingen spekulant dock utan yrkeskunnig.
Måste hinna jobba på kontoret så det inte blir sista minuten sen.
Och så vidare.
Godnatt
Jag har ingen aning om varför Youtube rekommenderade mig den här videon men jag satt just och tittade på hela videon
(Ingen aning om det är bra hovslageri heller, säg gärna till.)
Hans videor där han tar hand om en liten åsnas stackars hovar är bättreDen där videon har kommit upp för mig senaste 2 veckorna med
Känner att jag nu måååste se den. Återkommer
Hans videor där han tar hand om en liten åsnas stackars hovar är bättre