Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och kollar bankkontot typ en gång i halvtimmen trots att jag vet att överföringen inte sker förrän tidigast vid midnatt... men jag vill veeetaaa! :arghh: Det här är grymt, sade grisen.
 
Blev stopp i badkaret och översvämning när jag duschade. Vi fick ställa oss och rensa avlopp lite sådär spontant på kvällen. Fick ett sånt där okonstruktivt utbrott på dottern som kom bärandes på vår internetrouter och började leka med den mitt i översvämningen. Resulterade naturligtvis i jätteledsen barn om skamsen mamma. Fick till slut ordning på kaoset och hann göra mig en kopp te innan jag hade hela 39sek tillgodo innan ett webinarium om beteendeproblem hos katt började.
 
Blev stopp i badkaret och översvämning när jag duschade. Vi fick ställa oss och rensa avlopp lite sådär spontant på kvällen. Fick ett sånt där okonstruktivt utbrott på dottern som kom bärandes på vår internetrouter och började leka med den mitt i översvämningen. Resulterade naturligtvis i jätteledsen barn om skamsen mamma. Fick till slut ordning på kaoset och hann göra mig en kopp te innan jag hade hela 39sek tillgodo innan ett webinarium om beteendeproblem hos katt började.

Alltså, förlåt för att jag skrattar, men jag kan verkligen se det framför mig :laugh: och igenkänningsfaktorn är hög! :o
 
Funderar på en Chemise a la Reine inspirerad klänning.
 

Bifogade filer

  • E2E65556-E863-4C5B-97B2-34EE23558131.webp
    E2E65556-E863-4C5B-97B2-34EE23558131.webp
    183,3 KB · Visningar: 29
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
417
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp