Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och kollar bankkontot typ en gång i halvtimmen trots att jag vet att överföringen inte sker förrän tidigast vid midnatt... men jag vill veeetaaa! :arghh: Det här är grymt, sade grisen.

Blev stopp i badkaret och översvämning när jag duschade. Vi fick ställa oss och rensa avlopp lite sådär spontant på kvällen. Fick ett sånt där okonstruktivt utbrott på dottern som kom bärandes på vår internetrouter och började leka med den mitt i översvämningen. Resulterade naturligtvis i jätteledsen barn om skamsen mamma. Fick till slut ordning på kaoset och hann göra mig en kopp te innan jag hade hela 39sek tillgodo innan ett webinarium om beteendeproblem hos katt började.

Blev stopp i badkaret och översvämning när jag duschade. Vi fick ställa oss och rensa avlopp lite sådär spontant på kvällen. Fick ett sånt där okonstruktivt utbrott på dottern som kom bärandes på vår internetrouter och började leka med den mitt i översvämningen. Resulterade naturligtvis i jätteledsen barn om skamsen mamma. Fick till slut ordning på kaoset och hann göra mig en kopp te innan jag hade hela 39sek tillgodo innan ett webinarium om beteendeproblem hos katt började.

Alltså, förlåt för att jag skrattar, men jag kan verkligen se det framför mig :laugh: och igenkänningsfaktorn är hög! :o

Funderar på en Chemise a la Reine inspirerad klänning.

Bifogade filer

• E2E65556-E863-4C5B-97B2-34EE23558131.webp
    E2E65556-E863-4C5B-97B2-34EE23558131.webp
    183,3 KB · Visningar: 29
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 381
Senast: Myrten
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 110
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar