Gaaah! Tyst med dig!Blev MYCKET goda bullar ! Jag gjorde en vaniljfyllning på smör, socker och vaniljsocker. Sedan strösslade jag frusna blåbär över, rullade ihop och skar i bitar. MYCKET bra !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gaaah! Tyst med dig!Blev MYCKET goda bullar ! Jag gjorde en vaniljfyllning på smör, socker och vaniljsocker. Sedan strösslade jag frusna blåbär över, rullade ihop och skar i bitar. MYCKET bra !
Men dåÖverdoset med läkemedel och gin, fick åka ambulans och ligger på medicinavdelning nu. Fan.
Blev stopp i badkaret och översvämning när jag duschade. Vi fick ställa oss och rensa avlopp lite sådär spontant på kvällen. Fick ett sånt där okonstruktivt utbrott på dottern som kom bärandes på vår internetrouter och började leka med den mitt i översvämningen. Resulterade naturligtvis i jätteledsen barn om skamsen mamma. Fick till slut ordning på kaoset och hann göra mig en kopp te innan jag hade hela 39sek tillgodo innan ett webinarium om beteendeproblem hos katt började.
Vilka åker?
Jag hoppas att du signerar "TÖRNIS"Det blev vinthunden och pudlarna! Dvs kunden gillar hundar och kitsch
Gillar att de använder en MOOG!!!!! Sen är det en skön låt.Vi har grillat! Jag kollade på men det blev lyckat!
Nu fest i huset!
Jag hoppas att du signerar "TÖRNIS"
Hemma! Hann precis inom tidsgräns för biljetten, det ska bli skönt när man inte behöver vänta 45 minuter på en bussresa på 10 minuter. Nu har jag köpt allt jag behöver samt mat. Men vad sjutton ska jag göra med 1.4 kg blomkål? Behöver inte mycket, men den behövs så jag fick köpa det minsta som fanns
!!Överdoset med läkemedel och gin, fick åka ambulans och ligger på medicinavdelning nu. Fan.
Älskar att ha en bar i huset. Frågan är om jag älskar det lika mycket imorgon