Snart Kvällspasset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju trendigt nu med blomkålsris. Alltså hackad kokt eller stekt blomkål istället för ris. Faktiskt riktigt gött.Men jag ska tömma frysen och vara ute ur lägenheten om drygt två veckor. Hittade ett recept på blomkålsgratäng med bacon och ost, lät smaskigt men naturligtvis med grädde som jag inte har hemma
Jag gissar på att de slog på stort när sexlingarna fyllde år, eftersom det ju ändå var sex barn som firades. Dvs att dela kostnaden på sex behövde inte nödvändigtvis göra det så himla dyrt. Typ istället för att ha sex enskilda kalas...Tittar på Kate + 8, det ska vara kalas igen. Återigen åker de till en partyaffär och shoppar 2 fulla kundvagnar med saker. Hur har de råd? Är sånt superbilligt i USA eller blir det sponsrade eller vad?!
Hade besök av konstuppköpare. Hen sa ”starkt måleri” och pekade ut två tavlor åt en kund.
Som jag ska leverera signerade till en fancy östermalmsadress på måndag Viktigt att jag kom ”in person” tydligen
Hade besök av konstuppköpare. Hen sa ”starkt måleri” och pekade ut två tavlor åt en kund.
Som jag ska leverera signerade till en fancy östermalmsadress på måndag Viktigt att jag kom ”in person” tydligen
grattis!Hade besök av konstuppköpare. Hen sa ”starkt måleri” och pekade ut två tavlor åt en kund.
Är inte hela programmet patetiskt?Kollar på Big brother. Jasmine beter sig verkligen patetiskt.
Vilka åker?Hade besök av konstuppköpare. Hen sa ”starkt måleri” och pekade ut två tavlor åt en kund.