Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I dessa corona-tider så har jag blivit lurad flera gånger...Sitter på k-rautas parkering. Enligt hemsidan öppnar de 9 idag. Hemsidan ljuger.
Faktiskt jag också...... Men samtidigt hade det varit lite trevligt att kunna hänga ut tvätten på tork. Men annars tycker jag att det är rätt mysigt med grått och lite regn, speciellt som att det har blivit MYCKET mildare. Det kändes redan annorlunda i luften när jag kom ut kl 5:30. Trots regn kändes det som en vårmorgon. Igår var det VINTER !!Njuter av att det är innemysar-väder ❤❤
Faktiskt jag också...... Men samtidigt hade det varit lite trevligt att kunna hänga ut tvätten på tork. Men annars tycker jag att det är rätt mysigt med grått och lite regn, speciellt som att det har blivit MYCKET mildare. Det kändes redan annorlunda i luften när jag kom ut kl 5:30. Trots regn kändes det som en vårmorgon. Igår var det VINTER !!
Här var det dock inte soligt, utan lika gråmulet som idag. Jag hörde till och med någon klaga på att det kom snöblandat regn här igår . Jag var ute på rastvakt en halvtimme, och drog på mig fleeceöverdragsbyxor över mina leggings och lång yllekofta under vårjackan + vantar. Jag kan säga att jag verkligen inte svettades alls.....Ja, igår var det kallt! Såntdär som man lurar sig på här, soligt men kallt i luften och kalla vindar.
De ändrade tydligen öppettider 27e, men har glömt att uppdatera hemsidanI dessa corona-tider så har jag blivit lurad flera gånger...
Eller så står det på någon lapp utplacerad som man först inte lägger märket till förrän man stått där som ett fån i säkert en kvart och undrar varför ingen öppnarDe ändrade tydligen öppettider 27e, men har glömt att uppdatera hemsidan
Strålande att du är klar, då får du komma hit och fortsättaPassat på att storstäda hela hemmet. Skrubbat varenda vrå så nu känns det fräscht igen.
Sambon och dottern har åkt för att handla. Jag ska äta lunch.