Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
"PROBLEMET" är att jag har ätit nr 1 VARJE dag en tid nu hahha :rofl:
Men ja det är jävligt gött. Kom på nu att jag ju köpte färska räkor idag på förmiddagen så kan skala dom och slänga på också. Jahopp...

Tillägg: sparris har en viss effekt på urinen. No more details men alltså haha fifan. Kommer inom kort BLI EN SPARRIS tror min kollega :rofl:

Åt typ en hel tallrik med sparris häromdagen så jag instämmer väl i det där. :rofl:
 
Hqr allting under kontroll förutom provsmakat för många av förretterna sådana Man kan fylla in smidigt vad de nu heter. Men nu finns det inte så många kvar :down:
Jag kanske ska skippa förrätten helt?

Tror att jag krånglar till det i onödan
 
Planterat lite fröer i balkong lådorna och andra krukor.
Få se om det blir något där. Innan katterna gräver där...
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Jag blev sådär vansinnigt tvärsugen på rött kött. Ibland blir jag det bara sådär och då vill jag helst äta det nästan rått, så middag blev grönsallad med fetaost och vinegrett och en köttbit som jag typ höll över hög värme i fem sekunder. Salt och peppar - Färdigt! 😅
 
Jag blev sådär vansinnigt tvärsugen på rött kött. Ibland blir jag det bara sådär och då vill jag helst äta det nästan rått, så middag blev grönsallad med fetaost och vinegrett och en köttbit som jag typ höll över hög värme i fem sekunder. Salt och peppar - Färdigt! 😅

Låter fantastiskt! 🤤🤤🤤
 
Jag och barnet har bakat fudge brownies och småkakor med apelsinmarmelad (skulle vara hallongrottor men...)

Det lär ju inte vara minus på vågen på måndag även om jag inte ätit så mycket 🙄
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 385
· Visningar
38 861
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp