Vad gör vi? CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
"PROBLEMET" är att jag har ätit nr 1 VARJE dag en tid nu hahha :rofl:
Men ja det är jävligt gött. Kom på nu att jag ju köpte färska räkor idag på förmiddagen så kan skala dom och slänga på också. Jahopp...

Tillägg: sparris har en viss effekt på urinen. No more details men alltså haha fifan. Kommer inom kort BLI EN SPARRIS tror min kollega :rofl:

Åt typ en hel tallrik med sparris häromdagen så jag instämmer väl i det där. :rofl:

Hqr allting under kontroll förutom provsmakat för många av förretterna sådana Man kan fylla in smidigt vad de nu heter. Men nu finns det inte så många kvar :down:
Jag kanske ska skippa förrätten helt?

Tror att jag krånglar till det i onödan

Planterat lite fröer i balkong lådorna och andra krukor.
Få se om det blir något där. Innan katterna gräver där...

• Gilla
Reactions: Sel
Jag blev sådär vansinnigt tvärsugen på rött kött. Ibland blir jag det bara sådär och då vill jag helst äta det nästan rått, så middag blev grönsallad med fetaost och vinegrett och en köttbit som jag typ höll över hög värme i fem sekunder. Salt och peppar - Färdigt! 😅

Jag blev sådär vansinnigt tvärsugen på rött kött. Ibland blir jag det bara sådär och då vill jag helst äta det nästan rått, så middag blev grönsallad med fetaost och vinegrett och en köttbit som jag typ höll över hög värme i fem sekunder. Salt och peppar - Färdigt! 😅

Låter fantastiskt! 🤤🤤🤤

Jag och barnet har bakat fudge brownies och småkakor med apelsinmarmelad (skulle vara hallongrottor men...)

Det lär ju inte vara minus på vågen på måndag även om jag inte ätit så mycket 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 376
Senast: Myrten
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
232
Senast: Entourage
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 098
Tjatter Jag dricker inte vin, öl eller bubbel. Börjar tröttna på cider/alkoläsk. Så hit me med era drinkar. Ska vara hyfsat enkla och göra och...
2
Svar
21
· Visningar
673
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?