Vad är det?Har fastnat på sugarbabys på youtube. Är fruktansvärt faschinerad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det?Har fastnat på sugarbabys på youtube. Är fruktansvärt faschinerad.
Jag sätter en bit sporttejp över när jag simmar. Kanske kan vara nåt?Jag blir galen på att min libre sensorer på senare tiden envisas med att trilla av när jag duschar. Och ja, jag är mycket försiktig och tvättar försiktigt runt om, ändå lossnar de. Grrr.
Vad är det för något?Jag sätter en bit sporttejp över när jag simmar. Kanske kan vara nåt?
Ring till Skatteverket och begär en utredning på vart mannen bor så att han inte står folkbokförd hos er. Det där kan skapa en massa problem för er i framtiden ifall ni behöver lån etc.Vi svarade att X inte bor kvar och inte bott här på några år, men att vi förstår att mannen kom hit då vi fortfarande får all hens post och hen är folkbokförd här.
#Ineedittoo!Nu har vi haft familjefilm-kväll och kollat att Bruce Willis, inte räddat världen denna gång, utan räddat America från korruption...
Jag behöver vin - plenty of it
Men jag har hemma#Ineedittoo!
Men jag har hemma
Var bor du!Men jag har hemma
Rub it in!
Rakt norrut ⬆Var bor du!
Det är en kvinna det handlar omRing till Skatteverket och begär en utredning på vart mannen bor så att han inte står folkbokförd hos er. Det där kan skapa en massa problem för er i framtiden ifall ni behöver lån etc.
De gör ju en utredning om vart hon bor. Om hon bor någonstans. Hon bor ju inte hos er i alla fall och därför ska hon heller inte stå folkbokförd där.Vet inte vad de skulle göra med henne i så fall, de kan ju inte folkbokföra henne på gatan direkt... men absolut att hon inte ska stå folkbokförd här om hon inte bor här.
Det går att göra det på mina sidor på skatteverket, tror jag. Ifall det är krångligt att komma fram på telefon.Det är en kvinna det handlar om
Vet inte vad de skulle göra med henne i så fall, de kan ju inte folkbokföra henne på gatan direkt... men absolut att hon inte ska stå folkbokförd här om hon inte bor här.
Tack för upplysningen, ska definitivt vara på pappa igen med att ta tag i det då. Pappa och hans nya letar ju boende just nu så då lär även bolån vara aktuellt.
Edit: Frågade pappa nu, han sa att han inte orkar bry sig för att det inte ställt till något problem ännu... min "övertalningskampanj" verkar inte gå superbra
Skulle du kunna/vilja säga mer specifikt hur det kan ställa till problem? Det kanske blir enklare att "övertala" honom att kontakta skatteverket i så fall...
Det där är en konstig katt snarare, det blir ju fuktigt i badrummet!Varför envisas katter med att sitta och stirra ut en när man duschar/badar?