Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu ska vi se om jag kan förklara.Vad är det?
Sporttejp eller libre?Vad är det för något?
Hur ser det ut om du kollar på rats-it? De brukar lista folkbokförda på samma adress som personen man söker på. Om du kollar din pappa på rats-it, vilka kommer med då?Det är en kvinna det handlar om
Vet inte vad de skulle göra med henne i så fall, de kan ju inte folkbokföra henne på gatan direkt... men absolut att hon inte ska stå folkbokförd här om hon inte bor här.
Tack för upplysningen, ska definitivt vara på pappa igen med att ta tag i det då. Pappa och hans nya letar ju boende just nu så då lär även bolån vara aktuellt.
Edit: Frågade pappa nu, han sa att han inte orkar bry sig för att det inte ställt till något problem ännu... min "övertalningskampanj" verkar inte gå superbra
Skulle du kunna/vilja säga mer specifikt hur det kan ställa till problem? Det kanske blir enklare att "övertala" honom att kontakta skatteverket i så fall...
Jättefina men håller de mot regn?Måste ta mig samman och åka och veckohandla.......
Ska också springa in på IKEA och köpa några fler solcellslampor och hänga ut på diverse ställen i trädgården. Deras små och stora "klot" är så fina i år, blommönstrade och guldfärgade har jag sett....
Ja, visst gör de det. Jag plockar bara in mina på vintern.Jättefina men håller de mot regn?
Det var libre jag aldrig hört talas om.Sporttejp eller libre?
Libre är blodsockermätare som sätts fast på armen så slipper man sticka
Hör ihop med pumpen som ger insulin
Sporttejp är en tejp man kan använda när man sportar
På alla liknande sidor (inklusive rats-it som jag precis kollade upp) så kommer min pappa, min bror, pappas tjej och kvinnan som inte bor här upp.Hur ser det ut om du kollar på rats-it? De brukar lista folkbokförda på samma adress som personen man söker på. Om du kollar din pappa på rats-it, vilka kommer med då?