Kan inte bestämma mig om jag tycker dessa är fina eller inte:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland är det det nyttigaste man kan göra - ingenting i solenSådär värst mycket nytta vet jag inte om jag gjorde, men efter 4 timmar i solstolen och årets första solbränna är jag i alla fall väldigt nöjd! Nu blir det Aperol-premiär!
Åh, julmust (ja, jag längtar redan till jul)Påskmiddag Visa bifogad fil 48599
Jag med.Jag väger för mycket för att rida.
Men alltså vaÅh, julmust (ja, jag längtar redan till jul)
Kan vi dricka upp påskmusten förstÅh, julmust (ja, jag längtar redan till jul)
För mig ser cykeln ut såhär: Man ser fram emot jul, det är jul, man är lite deppig för att julen är slut och sedan ser man fram emot nästa jul. Menar du att det inte ser ut så för alla??Men alltså va
Jag trooor att @Soffan74 hade kvar från julen som var??Kan vi dricka upp påskmusten först
Njaaaaa det är 365 dagar om året va varav en julafton och en juldag så att längta se resterade dagarna låter liiiite segtFör mig ser cykeln ut såhär: Man ser fram emot jul, det är jul, man är lite deppig för att julen är slut och sedan ser man fram emot nästa jul. Menar du att det inte ser ut så för alla??
Nej för mig är det tack och lov att julen är över och att det är långt till nästaFör mig ser cykeln ut såhär: Man ser fram emot jul, det är jul, man är lite deppig för att julen är slut och sedan ser man fram emot nästa jul. Menar du att det inte ser ut så för alla??
Är det något man borde känna till? Namnen säger mig absolut ingentingTror att jag ska ta mig lite glass.....
Sitter och försöker lösa ett mysterium. Av allt att döma är Carl Bergstrom som dog i Kanada år 1953 samma person som Carl Johansson född i Sverige år 1859. Jag behöver bara hitta ordentliga bevis för det också......
Bästa dagen på året är ju 23 december, dagen före dagen liksom. Sen är jag inte riktigt som andra och avskyr vår, brukar uppleva en starkare depression då, haha. Sedan har jag rent kroppsligt svårt för det kalla starka ljuset som hör till, för att inte tala om värmen när det blir värre. Tacka vet jag höst och vinter! Och även om sommaren är mer fysiskt utmanande så är den inte lika visuellt deprimerande som våren.Njaaaaa det är 365 dagar om året va varav en julafton och en juldag så att längta se resterade dagarna låter liiiite segt
Denna årstid är förövrigt den bästa! Allt kommer till liv och växer