Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan inte bestämma mig om jag tycker dessa är fina eller inte:

66243DEB-40BD-423F-BEF1-56CF96F89B99.webp
 
Det märks verkligen att jag behöver uppdatera min garderob. Har börjat ta fram mer sommarkläder som tunnare jackor mm. Men det märks mest med byxorna. Tidigare i veckan åkte en knapp från ett par vanliga byxor all världens väg när jag skulle spänna åt.
Fattar inte att jag har varit så smal innan :crazy:?

Edit: kan tillägga att det gör absolut ingenting. Tror snarare att det är bra (kanske inte för plånboken iofs men ja ja)
 
För mig ser cykeln ut såhär: Man ser fram emot jul, det är jul, man är lite deppig för att julen är slut och sedan ser man fram emot nästa jul. Menar du att det inte ser ut så för alla?? :nailbiting:
Njaaaaa det är 365 dagar om året va varav en julafton och en juldag så att längta se resterade dagarna låter liiiite segt :nailbiting:
Denna årstid är förövrigt den bästa! Allt kommer till liv och växer :love:
 
Tror att jag ska ta mig lite glass..... :)

Sitter och försöker lösa ett mysterium. Av allt att döma är Carl Bergstrom som dog i Kanada år 1953 samma person som Carl Johansson född i Sverige år 1859. Jag behöver bara hitta ordentliga bevis för det också......
Är det något man borde känna till? Namnen säger mig absolut ingenting
 
Njaaaaa det är 365 dagar om året va varav en julafton och en juldag så att längta se resterade dagarna låter liiiite segt :nailbiting:
Denna årstid är förövrigt den bästa! Allt kommer till liv och växer :love:
Bästa dagen på året är ju 23 december, dagen före dagen liksom. :D Sen är jag inte riktigt som andra och avskyr vår, brukar uppleva en starkare depression då, haha. Sedan har jag rent kroppsligt svårt för det kalla starka ljuset som hör till, för att inte tala om värmen när det blir värre. Tacka vet jag höst och vinter! Och även om sommaren är mer fysiskt utmanande så är den inte lika visuellt deprimerande som våren.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp