Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Underligt, men jag har börjat drömma att jag gjort och sagt saker som verkligen är vad jag skulle gjort IRL, vilket är lite mysko när jag vaknar och undrar om jag faktiskt gjort det. Som skrivit ett inlägg på buke som faktiskt var något jag skulle skriva nu också. Vilket får mig att fundera om jag är vaken eller inte :idea: Kanske är detta inte riktigt inlägg utan jag får skriva om det när jag vaknar.

Senast häromnatten hade jag en sådan dröm! Var helt övertygad om att jag frågat en bekant om hur det gått med hens djur som låg inlagd på djursjukhuset och fått svaret att djuret tyvärr inte klarat sig. Tydligen har jag bara drömt ihop den konversationen, för idag visade hen bilder på ett mycket välmående djur som snart skulle få komma hem :heart Blev väldigt förvirrad först! :laugh:
 
Jag är fortsatt sämre. Undrar om min städ-attack var lite för tidig. Har varit febrigare och hostigare nu 2 dagar.
Det är så jävla tråkigt att vara inlåste och eg inte orka göra ngt heller.

Min häst fick iaf en ny jag kompis i förrgår. Stallägare fick överse ihopsläpp IOM att jag är inlåst. Hade gått bra. Han brukar gå att släppa med de flesta.
Hans förra kompis blev sjuk och togs bort. Så jag är så glad att han fått en ny vän.❤️
 
IMG_20200411_163003.webp

Dagens middag :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp