Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har bara silvertejp och svart silvertejp hemma. Det kändes lite overkill för mina små dunfjun. 😅 Jag skulle möjligtvis kunna klippa silvertejpen i mycket små bitar men nu är fingertopparna helt limmade och jag kan knappt skriva på datorn. Dåligt med finmotorik!
Jag tror jag löser det imorgon, eller nästa år för nu är ju påsken över ändå!
Fastna inte i tangentbordet bara - superlim är läskiga grejer :eek: :nailbiting::D !
 
Skapar till min Dotter Emelie <3
1586631339752.webp
 
Kollar på Sister Wives, pappan sover och barnet tittar på YouTube. Eg är det väl barnet som borde sova men han sov middag sent 🤷‍♀️
 
Tror att jag ska ta mig lite glass..... :)

Sitter och försöker lösa ett mysterium. Av allt att döma är Carl Bergstrom som dog i Kanada år 1953 samma person som Carl Johansson född i Sverige år 1859. Jag behöver bara hitta ordentliga bevis för det också......
Det känns bekant, har det varit med i Allt för Sverige?
 
Vilken tur. Jag limmade ihop två fingertoppar en gång (tack och lov satt de inte ihop så länge) - sedan dess har jag lite superlim-skräck...... :rofl:

Jag använder det i akvariet hela tiden och tycker att det är så himla smidigt, men det torkar typ tio gånger snabbare i vatten märkte jag nu när jag använde torra grenar och torra fjädrar. Så om fjädrarna varit blöta kanske.... Hmm...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 682
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp