Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit bort större delen av påskafton, käkat en kycklingbaconpaj och druckit ett glas påskmust, så var den påsken över...
 
Har övergett Aperol Spritz för champagne (tror @athena_arabians är lättad över att vi inte gjorde Aperol Spritz med champagne) och firar ett år i vår första alldeles egna lägenhet :heart

IMG_20200411_184940_667.jpg
 
Jag plockade för övrigt ris på vägen hem från hundpromenaden nu, och försökte i min enfald limma fast de beställda fjädrarna med superlim.
Jag har nu jättemycket lim på fingrarna men inga fjädrar på riset.
 
Tror att jag ska ta mig lite glass..... :)

Sitter och försöker lösa ett mysterium. Av allt att döma är Carl Bergstrom som dog i Kanada år 1953 samma person som Carl Johansson född i Sverige år 1859. Jag behöver bara hitta ordentliga bevis för det också......
Är nog troligt, min farmor o farfar utvandrade till Canada,min pappa är född där men med ett "kanadensiskt" efternamn som sen ändrades när dom åter invandrade till sverige.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp