athena_arabians
Trådstartare
Försöker ni få henne full eller är det olika viner och hon ska ”smaka av” dessa eller övrigt ??
Ser du väl på färgen att det är ett gäng olika
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker ni få henne full eller är det olika viner och hon ska ”smaka av” dessa eller övrigt ??
Men vilka krav! Är glad att jag lyckas läsa öhtSer du väl på färgen att det är ett gäng olika
Vilket vin passar till surdegsbröd ??Jag kan tillägga att jag valde ut påskens viner först... sedan bestämde jag maten
Vilket vin passar till surdegsbröd ??
Fantasieggande kombo!Jag föredrar uppenbarligen när allt dör och det är mörkt ute, haha. Antar att jag är något slags kombination av en vampyr och en tomtenisse.
Jamen verkligen! Jag borde dock eventuellt ha tagit fram solkrämen samtidigt som jag tog fram solstolarna...Ibland är det det nyttigaste man kan göra - ingenting i solen ☀
Jag kan tillägga att jag valde ut påskens viner först... sedan bestämde jag maten
Jag har alltid fått höra att jag är ganska kontrastfylld och håller huvudet över ytan med hjälp av inneboende motsättningar, så it makes sense på något vis. Den här självrannsakan ledde till lite av ett spirituellt uppvaknande.Fantasieggande kombo!
Men varför limma fast domJag plockade för övrigt ris på vägen hem från hundpromenaden nu, och försökte i min enfald limma fast de beställda fjädrarna med superlim.
Jag har nu jättemycket lim på fingrarna men inga fjädrar på riset.
Men varför limma fast dom
Är nog troligt, min farmor o farfar utvandrade till Canada,min pappa är född där men med ett "kanadensiskt" efternamn som sen ändrades när dom åter invandrade till sverige.Tror att jag ska ta mig lite glass.....
Sitter och försöker lösa ett mysterium. Av allt att döma är Carl Bergstrom som dog i Kanada år 1953 samma person som Carl Johansson född i Sverige år 1859. Jag behöver bara hitta ordentliga bevis för det också......