Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
True neutral min första tanke var ”typiskt en våg”, tror jag måste chilla lite med alla stjärntecken-memesInte bara för nördar - det här är roligare än man tror!
Vilken Alignment tillhör DU?
https://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/dnd/20001222b&fbclid=IwAR26gq8NE26v1EBlUE1oKBh7lPTsg7wUiIgoSoKR_xY8XTdUuQ4dqka9KJE
Ha jag har redan fastnat på första frågan. Tycker inte att något av alternativen är bra?Inte bara för nördar - det här är roligare än man tror!
Vilken Alignment tillhör DU?
https://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/dnd/20001222b&fbclid=IwAR26gq8NE26v1EBlUE1oKBh7lPTsg7wUiIgoSoKR_xY8XTdUuQ4dqka9KJE
Ha jag har redan fastnat på första frågan. Tycker inte att något av alternativen är bra?
Men kan du översätta denna mening:
Besmirch the reputation of the elders as you ignore their scorn
Alternativen är inte särskilt träffande alla gånger, man får ta det som är närmast och med minst en kaffekopp av salt. Testet är alltså till hjälp när man skapar rollspelskaraktärer.
Man spottar på/besmutsar/nedvärderar de äldres rykte och inflytande genom att/medan du ignorerar deras åsikter och råd. Ungefär. Fritt översatt.
Jag skulle tänka på elders som någon typ av lagmän eller samhällsråd. Ungefär.
Tack! Jag blev en Lawful neutral tydligen. Är det bra eller dåligt?Alternativen är inte särskilt träffande alla gånger, man får ta det som är närmast och med minst en kaffekopp av salt. Testet är alltså till hjälp när man skapar rollspelskaraktärer.
Man spottar på/besmutsar/nedvärderar de äldres rykte och inflytande genom att/medan du ignorerar deras åsikter och råd. Ungefär. Fritt översatt.
Jag skulle tänka på elders som någon typ av lagmän eller samhällsråd. Ungefär.
Tack! Jag blev en Lawful neutral tydligen. Är det bra eller dåligt?
Låter lite halvtrist.
Sådär värst mycket nytta vet jag inte om jag gjorde, men efter 4 timmar i solstolen och årets första solbränna är jag i alla fall väldigt nöjd! Nu blir det Aperol-premiär!Do the trädgård! Du kan ju nypa av ett ogräs eller två innan du sätter dig så förenar du nytta med nöje.