Ja jag vetAlla uppföljarna är ju så härligt dåliga!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag vetAlla uppföljarna är ju så härligt dåliga!
Ja jag vet
Jag har ingen aning om vad det är. Och handlar det om musik och korsord är det nog inte för mig, men tack!
Jag ska försöka motivera mig till att rengöra akvariet (igen) tror jag.
Nej men det är kö utanför. Vi hade ingen tid att stå i någon direkt kö alls just dåFast när de kör en ut-en in är det ingen kö därinne, så oftast går det nästan snabbare ändå. Åtminstone upplever jag det så här.
Nej men det är kö utanför. Vi hade ingen tid att stå i någon direkt kö alls just då
URSÄKTA MIG MEDANS JAG GRINAR LITE HÄR. En av mina idoler inom historisk klädsel satt och berättade för typ 8000 människor att jag lyckats göra "one of the best shaped stays that he has seen somebody make by themselves at home".
(Sen så överdrev han väl lite med att jag typ inte sytt så mycket innan. Hade gjort tre-fyra misslyckade försök till stays förra sommaren, samt att jag sytt lite på en utklädnad för ca. 8 år sedan med hjälp av min mamma. )
Haha okej . Det låter bra! Alltid finns det nåt att göra och gör man nåt vettigt mår man bättre .
Så är det absolut! Att sitta och göra ingenting blir ingen glad av. Vecka tre och ingen ljusning i sikte gör motivationen lite svår att böka fram ibland bara.
Precis! Sitter du i karantän alltså..?
Hela UK är i lock down så vi sitter vackert häruppe i skotteland och ugglar i lägenheten, hundarna och jag. Jobbet är nedstängt och... tja.. Ibland blir dagarna lite långa.
Aha, du bor i UK, det hade jag inte koll på. Ni får gå ut en h/dag själva samt till affären (så sällan som möjligt) väl?
Det är ingen direkt tidsbegränsning på den där enda promenaden (inte här på 'landet' i alla fall) så den brukar bli ett gäng timmar lång. Jag går ut med hundarna morgon och kväll också givetvis. Men annars stämmer det helt och hållet!
Okej ja men vad skönt!
Jag bor ju i Sverige, men hade ont i halsen igår och då ska man ju stanna hemma och sen va hemma 48 efter symtom. Kändes bra igen nu när jag vaknade (tjohoo, peppar peppar!!!) så blir måndag morgon för mig...
Idag kokar jag ärtsoppa! Något jag sällan tar mig tid till.
Puh! Skönt att det gick över!
Blev jag tvungen att sitta i hårdare isolering än detta någon längre tid skulle jag dränka mig i akvariet känner jag. Stackars, stackars människor i de värre drabbade länderna.
Ärtsoppa låter som en helt okej syssla!
Folks skafferier är väl knökfulla vid det här lagetIngen kö ALLS på systemet ! Det var väl sisådär 3-4 andra kunder i hela affären förutom jag. Willys var också okej, och det fanns - för första gången sedan bunkrandet började - BÅDE färsk jäst och "vanliga" mjölsorter. Nu har väl folk kommit på att det där med bakning kanske inte var deras grej ändå......