Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag är fruktansvärt trött :confused: fattar inte varför, har inte direkt varit superigång i dag.
Eller så blev jag trött av Clarityn. Är ju första gången jag testar den.

Med största sannolikhet Clarityn. Jag blir typ en zombie på det (förutom att gå upp två storlekar i vatten och att det inte hjälper mot min allergi... men det är ju individuellt vilka allergimediciner som funkar).
 
jag är fruktansvärt trött :confused: fattar inte varför, har inte direkt varit superigång i dag.
Eller så blev jag trött av Clarityn. Är ju första gången jag testar den.
Med största sannolikhet Clarityn. Jag blir typ en zombie på det (förutom att gå upp två storlekar i vatten och att det inte hjälper mot min allergi... men det är ju individuellt vilka allergimediciner som funkar).
Har ni provat desloratadin? Den är en vidareutveckling av loratadin (Clarityn) och har mindre biverkningar. Jag tar den året om nästan och blir inte trött.
 
Jag snubblade över den här bilden på facebook och alltså, vilken vacker man han var och är! :love:

1586555474827.webp
 
Igår fick trädgården sig en omgång. Det känns skönt.
Sambon är hemma den här veckan pga regn på hans jobb tyvärr men får ju en hel del gjort här hemma.
Han ska polera nya bilen idag har han sagt. Jag ska dammsuga och torka golv tänkte jag.
Sedan sola lite vid poolen. Är så himla blek nu när man inte vart ute ordentligt på typ 4 veckor
 
Ska ut och vandra i dag med pappa och sitter just nu och velar... Clarityn eller inte. Jag blev så vansinningt trött i går och tror inte jag kan njuta lika mycket av vandringen när jag blir så... Men om jag blir supertjock i andningen blir det ju också jobbigt. 🙄
 
Ska ut och vandra i dag med pappa och sitter just nu och velar... Clarityn eller inte. Jag blev så vansinningt trött i går och tror inte jag kan njuta lika mycket av vandringen när jag blir så... Men om jag blir supertjock i andningen blir det ju också jobbigt. 🙄

Medicin absolut! Omedicinerad allergi leder ofta till astma. Plus att är man ordentligt allergisk ska man undvika hård konditionsträning utomhus under pollensäsongen egentligen.

Men köp hem någon annan allergitablett och testa Nasaleze, den är suverän för mig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp