Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Testade min hemmagjorda Snickersglass jag gjorde igår till efterrätt idag. Hell yes så god :D!

EA66F908-8EEE-4F82-8DC0-7B034B6B4E9E.webp
 
Sitter och väntar på att den butiksköpta potatisgratängen ska bli färdig! Den är upphottad med lite extra peppar, vitlök, purjo, brie (och grädde såklart! ;) )
Blir resten av rödvinet till.

Hundarna är härligt utslagna efter en långpromenad i sommarvärmen och regnet har just börjat falla utanför. Det kunde vara värre. <3
 
Ojojoj. Lyckades lägga band på mig och äta påskgodis med måtta på jobbet; de andra åren har jag frossat och mått därefter. Blä. Brorsan med familj kom förbi och lämnade ett påskägg 😋😍 och sen blev det grillpremiär för oss här hemma och för i år, ååh den doften 😍.
 
URSÄKTA MIG MEDANS JAG GRINAR LITE HÄR. En av mina idoler inom historisk klädsel satt och berättade för typ 8000 människor att jag lyckats göra "one of the best shaped stays that he has seen somebody make by themselves at home". :cry::cry::cry::cry::cry:

(Sen så överdrev han väl lite med att jag typ inte sytt så mycket innan. Hade gjort tre-fyra misslyckade försök till stays förra sommaren, samt att jag sytt lite på en utklädnad för ca. 8 år sedan med hjälp av min mamma. :laugh:)
 
URSÄKTA MIG MEDANS JAG GRINAR LITE HÄR. En av mina idoler inom historisk klädsel satt och berättade för typ 8000 människor att jag lyckats göra "one of the best shaped stays that he has seen somebody make by themselves at home". :cry::cry::cry::cry::cry:

(Sen så överdrev han väl lite med att jag typ inte sytt så mycket innan. Hade gjort tre-fyra misslyckade försök till stays förra sommaren, samt att jag sytt lite på en utklädnad för ca. 8 år sedan med hjälp av min mamma. :laugh:)
:banana: Kul!

Ehm … vad är stays?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp