Kan mycket väl vara falletÄr du säker på att du är hungrig och inte uttråkad/ensam/ledsen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan mycket väl vara falletÄr du säker på att du är hungrig och inte uttråkad/ensam/ledsen?
Ser VÄLDIGT god ut ? Skulle man kunna få receptet?Testade min hemmagjorda Snickersglass jag gjorde igår till efterrätt idag. Hell yes så god !
Visa bifogad fil 48539
Vad trist . Tycker du skriver intressant och så har du ju ulvlekt med . Ta hand om dig!Jag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!
Om någon mot förmodan skulle vilja fortsätta ha kontakt med mig, går det bra att skicka pm.
Ha det bra!
Var så himla gott verkligen . Ryggbiff, sallad med vitost och årets första melon var himla god, halloumi, majs, sötpotatis och bea och bacardi breezer .
Kluven gillning på ditt inlägg, dricker vin får Skål btw!Dricker vin och ser på en paneldiskussion om planetära kolitioner
när vi ses kan vi prata om detKluven gillning på ditt inlägg, dricker vin får Skål btw!
Den sista delen får ... vilket betyder att jag druckit för lite vin
Inte före 01.30 bara...när vi ses kan vi prata om det
Inan dess pratar jag bara nonsens i alla fall! eller var det efter? eller var det alltid?Inte före 01.30 bara...
Tack!Vad trist . Tycker du skriver intressant och så har du ju ulvlekt med . Ta hand om dig!
Kul!URSÄKTA MIG MEDANS JAG GRINAR LITE HÄR. En av mina idoler inom historisk klädsel satt och berättade för typ 8000 människor att jag lyckats göra "one of the best shaped stays that he has seen somebody make by themselves at home".
(Sen så överdrev han väl lite med att jag typ inte sytt så mycket innan. Hade gjort tre-fyra misslyckade försök till stays förra sommaren, samt att jag sytt lite på en utklädnad för ca. 8 år sedan med hjälp av min mamma. )