Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittar inte mina (milda lergigan) och det fanns en oöppnad förpackning propavan hemma. Tog en, sovit i nästan tolv timmar som en död och är nu en:

1586522740564.webp


Dessutom har jag ont i magen eftersom den tydligen innehåller laktos, vilket jag inte insåg tills jag kollade i FASS idag. :meh:
 
Hittar inte mina (milda lergigan) och det fanns en oöppnad förpackning propavan hemma. Tog en, sovit i nästan tolv timmar som en död och är nu en:

Visa bifogad fil 48511

Dessutom har jag ont i magen eftersom den tydligen innehåller laktos, vilket jag inte insåg tills jag kollade i FASS idag. :meh:
OM du tar propavan nån fler gång så ta bara en halv och redan vid 18-tiden på kvällen.
 
Blir nog en liten snabb påskaftonpermonad till vår "trästad" i staden, friluftsmuséet Wadköping i morgon, bara för att.,. Ja och innan någon skriver någonting snusförnuftigt - givetvis kommer jag hålla avstånd och inte ta på något för att riskera smitta!

Kanske jag till och med ska trä på mig en blå skotossa på huvudet och ta med ett par handskar som hemtjänsten har i låda på hatthyllan, OM jag skulle vilja titta närmare på något...
 
Hänger med barnet medan pappan gräver i trädgården med grävaren som är hyrd över påsk. Lär bli ungefär samma resten av påsken med andra ord.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
755
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp