Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver ALDRIG sluta plugga !Det som är så irriterande med att ha 7,5hp kvar av 240hp är att jag ju hittat min studieteknik nu! Tänk om jag vetat det jag vet idag när jag slet genom fyra års studier? När jag KBTar mitt plugg så inser jag ju hur roligt jag egentligen tycker det är att plugga, och nu är det strax över.
Men, man kan ju alltid plugga en master sen
Så fin ! Och ser väldigt god ut!Köpte med fika hem, så vi eftermiddagsfika!Visa bifogad fil 48436
Det var den!Så fin ! Och ser väldigt god ut!
Min favoritefterrätt när jag var liten var fryst vaniljvisp som man hade rört ner krossad Daim i. ÅH vad sugen jag blev på det nu!Testar att göra blåbärsglass. Jag har ingen glassmaskin, men det ska visst funka ändå . Bara tre ingredienser, dvs blåbär som mixas släta med 1,5 msk socker. Sedan vispar man vaniljvisp pösigt och blandar ner i blåbärssmeten. Nu ska glassen frysa i 6 lååååånga timmar.....men jag provsmakade lite smet och den blir nog GOD !
Är det du som har riktigt najs muggar, eller blandar jag ihop dig med någon annan?
Fixar ett lekland för dina hundar?