Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lunchrast!
Är det bara hemma hos oss som salladsätandet går upp med cirka 1000% nu när solen och värmen kommit? Vill bara äta sallad varje dag nu! (Halloumisalladsrester från igår)

ED4ACD13-EC83-4CFC-941D-96C38FC71720.webp
 
Har en vavva sovandes i knät :love: Idag har jag fixat allt kring deklarationen, så skönt att ha det gjort! Nu funderar jag på vad jag ska göra för snittar till påsklunchen på lördag :bump:

Måste också köpa nya sommardäck men fattar nada med alla storlekar som finns... :o Har ju redan fälgarna så det kanske vore en idé att kolla stl på dem först :nailbiting:
 
Har en vavva sovandes i knät :love: Idag har jag fixat allt kring deklarationen, så skönt att ha det gjort! Nu funderar jag på vad jag ska göra för snittar till påsklunchen på lördag :bump:

Måste också köpa nya sommardäck men fattar nada med alla storlekar som finns... :o Har ju redan fälgarna så det kanske vore en idé att kolla stl på dem först :nailbiting:

Ja, det är definitivt ett bra ställe att börja med... ;) Kolla vad det står på däcken som sitter på fälgarna eller gå in på "Mina fordon" där står vilken dimension det ska vara :)
 
Det som är så irriterande med att ha 7,5hp kvar av 240hp är att jag ju hittat min studieteknik nu! Tänk om jag vetat det jag vet idag när jag slet genom fyra års studier? När jag KBTar mitt plugg så inser jag ju hur roligt jag egentligen tycker det är att plugga, och nu är det strax över.

Men, man kan ju alltid plugga en master sen :angel:
 
Har en vavva sovandes i knät :love: Idag har jag fixat allt kring deklarationen, så skönt att ha det gjort! Nu funderar jag på vad jag ska göra för snittar till påsklunchen på lördag :bump:

Måste också köpa nya sommardäck men fattar nada med alla storlekar som finns... :o Har ju redan fälgarna så det kanske vore en idé att kolla stl på dem först :nailbiting:
Gör inte som en kollega och ha olika dimensioner fram och bak :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp