Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matig sallad är gott . Snart är det nog dags för årets första pastasallad, tänker jag......Lunchrast!
Är det bara hemma hos oss som salladsätandet går upp med cirka 1000% nu när solen och värmen kommit? Vill bara äta sallad varje dag nu! (Halloumisalladsrester från igår)
Visa bifogad fil 48426
Nä men hallåååå! Det är ju mitt jobb + pompom-bollarJag kan bistå med hejarop och drinkdrickande!
Tror jag jobbat hemifrån/varit isolerad för länge. Svarade glatt ja till att prata en stund med försäljaren på försäkringsbolaget där jag har min mc försäkrad .
Normalt sett avskyr jag när det ringer försäljare.
Så var det när vi och en drös andra av udda karaktär var och byggde kompisens hjorthägnNär vi bad vänner och bekanta att komma och hjälpa stängsla av hästgården i Uppsala (jag minns inte exakt ha) lämnade vi ett sexpack öl vid varje markerat hörn. Det gick jättebra!
MEM VART I HELVETE ÄR ÄGGEN?!?!
Blir du ägg-lös?
Det kanske bara var ett trick för övrigas underhållningHar smugit runt bakfull
Har en vavva sovandes i knät Idag har jag fixat allt kring deklarationen, så skönt att ha det gjort! Nu funderar jag på vad jag ska göra för snittar till påsklunchen på lördag
Måste också köpa nya sommardäck men fattar nada med alla storlekar som finns... Har ju redan fälgarna så det kanske vore en idé att kolla stl på dem först
Gör inte som en kollega och ha olika dimensioner fram och bakHar en vavva sovandes i knät Idag har jag fixat allt kring deklarationen, så skönt att ha det gjort! Nu funderar jag på vad jag ska göra för snittar till påsklunchen på lördag
Måste också köpa nya sommardäck men fattar nada med alla storlekar som finns... Har ju redan fälgarna så det kanske vore en idé att kolla stl på dem först
Åh! Kolla stl på däcken som redan sitter där, varför tänkte jag inte på det?? Tack!!Ja, det är definitivt ett bra ställe att börja med... Kolla vad det står på däcken som sitter på fälgarna eller gå in på "Mina fordon" där står vilken dimension det ska vara