Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, så har jag också det! "Kolla, älskling, vilka fina tallrikar!" "Nej, för tantiga."Försöker också lära mig acceptera att jag inte får bestämma allt hemma. I mina tidigare relationer har dåvarande sambos inte brytt sig om inredning så jag har haft fria tyglar. Eller så har jag bott själv. Igår skickade jag en länk till sambon på en matta som jag vill köpa och han svarade ”Nej, jag gillade inte den så värst mycket. Vi kan väl titta vidare?” och jag har ännu inte smält det såhär 24 h senare Hur fan ska det här gå? Historiken är alltså att han flyttade in hos mig, så det har varit min inredning fram till nu, och nu flyttar vi till nytt boende tillsammans.
JAG. VILL. BESTÄMMA. AAAAAAAALLT
Den enkla lösningen är: Fråga inte! Bara köp och lägg/ställ in. Så funkar det i alla fall i mitt hem. Börjar jag fråga vad maken tycker så har han ALLTID en massa jobbiga åsikter, men om jag bara handlar och installerar så brukar det gå bra...... (Sagt med mycket humor, men en liten kärna av sanning.... )Försöker också lära mig acceptera att jag inte får bestämma allt hemma. I mina tidigare relationer har dåvarande sambos inte brytt sig om inredning så jag har haft fria tyglar. Eller så har jag bott själv. Igår skickade jag en länk till sambon på en matta som jag vill köpa och han svarade ”Nej, jag gillade inte den så värst mycket. Vi kan väl titta vidare?” och jag har ännu inte smält det såhär 24 h senare Hur fan ska det här gå? Historiken är alltså att han flyttade in hos mig, så det har varit min inredning fram till nu, och nu flyttar vi till nytt boende tillsammans.
Försöker också lära mig acceptera att jag inte får bestämma allt hemma. I mina tidigare relationer har dåvarande sambos inte brytt sig om inredning så jag har haft fria tyglar. Eller så har jag bott själv. Igår skickade jag en länk till sambon på en matta som jag vill köpa och han svarade ”Nej, jag gillade inte den så värst mycket. Vi kan väl titta vidare?” och jag har ännu inte smält det såhär 24 h senare Hur fan ska det här gå? Historiken är alltså att han flyttade in hos mig, så det har varit min inredning fram till nu, och nu flyttar vi till nytt boende tillsammans.
Haha, så har jag också det! "Kolla, älskling, vilka fina tallrikar!" "Nej, för tantiga."
Men nu efter snart 5 år börjar det luckra upp sig. Han har insett att om jag får göra som jag vill så brukar han gilla det som helhet sen. Eller så är han bara trött på att jag martyrar mig när jag inte får som jag vill
Den enkla lösningen är: Fråga inte! Bara köp och lägg/ställ in. Så funkar det i alla fall i mitt hem. Börjar jag fråga vad maken tycker så har han ALLTID en massa jobbiga åsikter, men om jag bara handlar och installerar så brukar det gå bra...... (Sagt med mycket humor, men en liten kärna av sanning.... )