Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag känner mig äntligen redo för att lägga mig ned och kanske försöka varva ned för att så småningom somna... men har en djupsovande shiba ivägen. Flyttar man shiban eller försöker man krångla sig ned runtomkring och riskerar ledbrutenhet?
Alternativ ett är inte ett alternativ.
 
Vaknade nyss av att katten bestämde sig för att jag var smutsig och började tvätta mig i armhålan... Aj, inte skönt med sträv kattunga där :cautious:

Drömde en ganska normal dröm för en gångs skull där jag helt plötsligt hade en hel del pengar och köpte hästen jag ridit mycket på ridskolan senaste tiden. Köpte även en sprillans lastbil för att ta hem honom i.
Bara det att lastbil var ganska underlig interiört och jag fattade inte hur hästen skulle stå.
Fick honom levererad på en grusväg mitt i skogen av min ridlärare. Försökte ställa honom säkert i lastbilen men får inte till det och blir osäker så jag sitter helt enkelt upp barbacka och ska rida hem.
Kompis ringer och vill ha skjuts någonstans så jag rider bort till henne och vi selar på en vagn. Sen kör jag helt enkelt på motorvägar osv för att ta mig till stället hon ville till och jag får tusen beröm för att hästen är så trevlig och säker och går fram överallt. Mysig dröm :)
 
Igår kom hon. Lille livet

92460580_10157322468116819_4632412602884947968_o.jpg


Jättecool liten madam. Jag är kär :love:

92298824_10157322467846819_8778385692385345536_o.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 680
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp