Bara för att det skulle vara intressant att se vad den kursen innehåller, JA!Vill du gå en kurs ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att det skulle vara intressant att se vad den kursen innehåller, JA!Vill du gå en kurs ?
Jag fick ju ett samtal några minuter innan om att "hon skulle bara", vilket jag tänkte var 10-15 min. Och jag fick en "ursäkta att jag blev sen", men jag kan tycka att man helt enkelt är i tid från början baraJa, försenad kan man ju bli men då kommunicerar man ju det och ber om ursäkt.
Är ute på ”support your local bar-runda”. Kör även gratis DJ-support på alla hak
Det är vad jag kallar stöd i coronatider! Skål!
Ska sova, det luktar mat! Det är inte vi som har lagat mat
Tillägg - VITLÖK!!
Började kolla utbildningar. Antagningen är ju öppen till 15 april
Ska jag...
Alltså jag tror jag ska det! Får ut rätt bra med pengar om jag tar lån, mer än jag trodde... tål att tänkas på, och diskutera lite med sambon kanskeDo it!
Alltså jag tror jag ska det! Får ut rätt bra med pengar om jag tar lån, mer än jag trodde... tål att tänkas på, och diskutera lite med sambon kanske
Ja, alltså jag ”är” ju redan nåt men vill bort från mitt jobb... testa på nåt nytt! Det här kan ju vara ett alternativLufta med sambon låter ju sunt förstås, men annars är utbildning sällan fel om en känner dragningen. Jag önskar att jag kunde komma på vad jag vill bli när jag blir stor!
Kan hoppas han åker bortåt campingen.Huuu, nu körde det förbi en JÄTTE traktor med en skitspridare på, hoppas att det inte var "min" grisbonde för då kommer jag att dö i helgen, kan ju på grund av valparna inte fly hemmet i år.
han bor åt det hållet ...... men äger inga åkrar där, skitbonde!Kan hoppas han åker bortåt campingen.