Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, försenad kan man ju bli men då kommunicerar man ju det och ber om ursäkt.
Jag fick ju ett samtal några minuter innan om att "hon skulle bara", vilket jag tänkte var 10-15 min. Och jag fick en "ursäkta att jag blev sen", men jag kan tycka att man helt enkelt är i tid från början bara :meh:
Men nu har jag kommit hem, fått en äggmacka och ett glas vin, så jag har kommit över det hela :D
 
Dricker vin och har just gjort slut på en liten påse ostkrokar. Ser på säsong 6 av Beauty and the Geek. Den här isoleringen är inte det minsta nyttig.... men huset är ju välstädat och hundarna trötta i alla fall.
 
Lufta med sambon låter ju sunt förstås, men annars är utbildning sällan fel om en känner dragningen. Jag önskar att jag kunde komma på vad jag vill bli när jag blir stor!
Ja, alltså jag ”är” ju redan nåt men vill bort från mitt jobb... testa på nåt nytt! Det här kan ju vara ett alternativ :)

Men vet inte heller riktigt vad jag vill bli, tyckte dock denna lät intressant när jag tittade som hastigast (finns på hemorten):
2EEE8636-E23F-4044-BC2F-82CF13F27DBC.webp
 
Jaktsnubben svarade! Vilken okej människa ändå. <3 Vi känner ju inte varandra, jag är bara en helt random människa på fb som råkade köpa ett par döda fåglar en gång... och det är tydligen lagligt att skjuta av rådjur året runt om de anses vara "vermin" under vissa omständigheter. Han menade att det borde vara skyltat om det förekom skyddsjakt dock (tycker jag också med tanke på att del av skogen är ett ganska populärt stråk för motionärer. )
Nå, jag ska inte svara honom med fler frågor ikväll, för mycket vin. Jag vill inte framstå som en större knäppis än jag är. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 679
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp