HA ... da far det bli en gin & tonic i kvall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fullständigt underbar fråga. Hur kunde hen ens komma på idén?Kund på NK: "är väskorna äkta"?
*fick med ens en briljant idé att byta ut alla mot kina-atrapper typ*
Stallet, systembolaget och mataffären avklarad Tydligen ser jag fortfarande ung ut så jag fick visa leg på systembolaget
Jag ska strax duscha och sen hänga upp tvätten.
Tittade på säljaren AKA @tornblomma och blev osäker?Vilken fullständigt underbar fråga. Hur kunde hen ens komma på idén?
Det kan man säkert. Jag brukar göra riktigt starkt kaffe på två matskedar vatten och en tesked snabbkaffepulver som jag använder i stället för bryggt kaffe i chokladbollar. Blir jättebra . Men man ska nog absolut tänka på att röra ut pulvret i vätska, annars blir det nog inte så bra!Om man inte äger en kaffemaskin? kokare? () kan man ha snabbkaffe i chokladmousse?
Fantastiskt, tack! Då kör jag på detDet kan man säkert. Jag brukar göra riktigt starkt kaffe på två matskedar vatten och en tesked snabbkaffepulver som jag använder i stället för bryggt kaffe i chokladbollar. Blir jättebra . Men man ska nog absolut tänka på att röra ut pulvret i vätska, annars blir det nog inte så bra!
Jag är särbo... och tur är det Vi har INTE samma smak