Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aldrig känt sådan spontan tillit till någon! / alltid skeptisk annars

FDAB091F-8BF3-4AFC-B031-09EB03E636E7.gif
 
Jag har dragit på mig en besvärande torrhosta så jag tog ett varmt bad tills det kändes bättre. Nu ska jag bara avsluta arbetet för dagen (jobbar hemifrån) och ta påskledigt. Förhoppningsvis utan förvärrade symptom så att jag kan komma ut annat än på balkongen iaf i slutet av helgen.
 
Hemma. Zoom klart vid tolv, trillade av misstag i säng och somnade som en stock, vaknade vid kvart i fem, orkade inte gå och hämta min Libre sensorer men insåg sedan att det nog var en bra idé - den sista trillade av i förgår kväll och bussarna går inte röda dagar så jag skulle behövt vänta till på lördag, inte världens bästa idé.

Så släpade mig till Preem med bussar som går en gång i halvtimmen :meh: passade på att handla lite på Lidl, ingen påskmat, det verkar inte vara så mycket för påsk på Lidl, förutom en mystisk flaska Freeway påskmust :cautious: och en rökt lammfiol :d

En vän skickade mig denna länk. Kommentarer överflödiga.

 
Gjort mig rätt hemmastadd på psyk nu. Känner de mesta av personalen som jobbar sedan tidigare inläggningar och även en annan patient som är kvar sedan sist jag var inlagd.
Min läkare tyckte jag skulle stanna länge, men ja, vi får se. Pratats om ECT, men jag vägrar gå igenom det igen nu.

Känns helt okej att vara tillbaka igen iaf.
 
Träffade en granne nyss som gick runt och spanade. Jag ba ”vad kollar du efter?”. Han ba ”nej inget hurså. Bara ute med hunden”.
:rofl:

Vi gömde åt vår ena ridlärare någon gång. Han du trodde var din pappa en gång. 😂
Han är ju bra på att läsa folk. Han frågade vem som gömt och sen stegade han raskt fram till gömstället och plockade fram ägget. SÅÅÅ tråkigt! :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 119
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Årets foderstater

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp