Man vet att man är stamkund på apoteket när apotekaren bara "ja hade det varit din pappa som var här så hade han fortfarande letat efter körkortet"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aldrig känt sådan spontan tillit till någon! / alltid skeptisk annars
Aldrig känt sådan spontan tillit till någon! / alltid skeptisk annars
Lustigt att du skulle svarar med Morticia. Spinner vidare pga. uttråkad. Alltid fått höra att jag utseendemässigt påminner om Wednsday, men i den senaste tecknade versionen är det skrämmande många som talat om en kuslig likhet mellan mig och Morticia. Det här är väldigt likt hur jag ser ut, minspel och allt.
Det vore iof ett kul prank att dela ut såna lappar utan att lämna ägg.
Det vore iof ett kul prank att dela ut såna lappar utan att lämna ägg.
Men shit hade jag sett en sån lapp hade jag ställt klockan på 05:00 och letat som besatt hela dagen
Men shit hade jag sett en sån lapp hade jag ställt klockan på 05:00 och letat som besatt hela dagen
Det är obeskrivligt hemskt! Tänk om hon bara fått stanna hos familjen som hon blev placerad hos, då hade hon levt idagUsch inslag om barnet "lilla hjärtat" på nyheterna. Jag tycker det är så sinnessjukt hemskt så nu sitter jag här och gråter. ❤
Träffade en granne nyss som gick runt och spanade. Jag ba ”vad kollar du efter?”. Han ba ”nej inget hurså. Bara ute med hunden”.
En mysig rasEn kompis har skickat bilder på sin nya jämthundsvalp som han hämtade idag Så nu läser jag på om den rasen jag är sugen på som nästa hund