Vad gör vi? CVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Extrapris på Cassilero Del Diablo merlot på Tesco idag, tack så mycket! Jag ska egentligen ha det att laga mat med, men man måste ju provsmaka först. Jag firar dessutom att jag fick tillbaka pengarna för tågbiljetterna till London idag. :D
Skål!
 
Vi har lite sena vanor så nu är det dags att äta kvällsmat :p
Jobbigast för 26-åringen som får köra hemifrån ca 6 imorgon bitti. Jag och dottern har ju sovmorgon :D
 
Jag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!

Om någon mot förmodan skulle vilja fortsätta ha kontakt med mig, går det bra att skicka pm.

Ha det bra! :heart

Så trist! Om det är något särskilt som hänt hoppas jag du överväger att stanna kvar eller komma tillbaka till de delar av forumet där du trivs! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag brukar följa alla trådar som postas när det efterfrågas om tips på sevärdheter och annat kul när en ska ut på tur. Är ju så många...
2
Svar
24
· Visningar
754
Senast: Tilly_85
·
Mat Jag har massor med zucchini i trädgården och för 1-2 veckor sen la jag in några i en klassisk 1-2-3 lag. Kan jag använda den lagen en...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: Lingon
·
Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 681
Senast: Lilla
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp