Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hennes hundar verkar vara lite dyra i drift vad det gäller inredning och veterinär...
Extrapris på Cassilero Del Diablo merlot på Tesco idag, tack så mycket! Jag ska egentligen ha det att laga mat med, men man måste ju provsmaka först. Jag firar dessutom att jag fick tillbaka pengarna för tågbiljetterna till London idag.
Skål!
Fanken du slår mig, jag har bara kört fjuttiga 63 mil.70 mil i bil idag. Lite mör.
Vi har levererat en bil, åt lunch på nästan tom vägkrog, hämtade ett paket på Ikea och sedan hem
Du är ganska jämngammal med mig vill jag minnas? Jag är 32 och har aldrig sluppit visa legg .
Åh, vi kommer sakna dig!!Jag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!
Om någon mot förmodan skulle vilja fortsätta ha kontakt med mig, går det bra att skicka pm.
Ha det bra!
Fanken du slår mig, jag har bara kört fjuttiga 63 mil.
Så kan du ju inte göra,jag ska ju visa pellefant bilder nästa veckaJag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!
Om någon mot förmodan skulle vilja fortsätta ha kontakt med mig, går det bra att skicka pm.
Ha det bra!
Men nää, vad tråkigt! Kom gärna tillbaka!!Jag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!
Ha det bra!
Sa du... ELEFANT? Skicka mig en länk på messenger när du lägger upp bilder!Så kan du ju inte göra,jag ska ju visa pellefant bilder nästa vecka
Du får lägga till mig på fb/insta, kan skicka på pmMen nää, vad tråkigt! Kom gärna tillbaka!!
Jag kommer att sluta hänga här på buke nu. Om det blir för ett tag eller för evigt har jag inte bestämt än, men jag kommer sakna er i den här tråden!
Ha det bra!