R
Raderad medlem 68338
Langade just upp mitt urinprov ur en gucciväska. Personalen var road
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du peka ut alla politiker i kommunen? Det kan inte jag och jag bor i en kommun med 10.000 invånare.Jag förstår nog inte riktigt vad du menar med kommunpolitiker då för här vet man ju vilka som sitter i KF, BUN mm.
Aha du tänkte så. Kanske är utbyggbart.Inget problem alls! Bara tänker att hon gjort för litet
Undra vad jag skall använda för väska när jag skall på hälsokoll via jobbet. Med tanke på vart jag skall så får jag vara glad om de vet hur ekg apparaten funkar.Langade just upp mitt urinprov ur en gucciväska. Personalen var road
Ja dom som sitter i KF och BUN.Kan du peka ut alla politiker i kommunen? Det kan inte jag och jag bor i en kommun med 10.000 invånare.
Jodå. Hade jag fått vara med i planeringen från början hade det blivit annorlunda, men det går nog att fixa till sen vid behov.Aha du tänkte så. Kanske är utbyggbart.
Återigen - roller!Ja det var det jag trodde. Jag är inte politiskt aktiv men inga av dessa skulle kunna prata någonstans utan att det framkom vilket parti de tillhör.
Vår kommun består av 10 000 personer.
Vilket nog bara är en bråkdel av de förtroendevalda.Ja dom som sitter i KF och BUN.
Hon tog det hela med ro, gick av snällt och fick komma in i en box i väntan på röntgen. Var en äldre häst där som stressa järnet men hon stod lugnt och bara tittade. Man glömmer att hon bara är 17 månaderLycka till!
Jag har sparat en video där en person använde träningstights! Ska prova detJag har en sådan men använder oftast vanligt skärp från morgonrock. Eller ja, jag har väldigt mycket hår så jag har två stycken
Rullar sedan upp båda på huvudet och fäster med två klämmor.
Visa bifogad fil 99614
Jag har sparat en video där en person använde träningstights! Ska prova det
Jag är som sagt inte insatt men vi pratar alltså inte om de som står på partiernas vallistor?Vilket nog bara är en bråkdel av de förtroendevalda.
Nästan alla av de jag kan rösta på.Kan du peka ut alla politiker i kommunen? Det kan inte jag och jag bor i en kommun med 10.000 invånare.