athena_arabians
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, vid väderspänningar, stress eller mens.Sitta på jobb och få magont from hell är fasen inte kul Någon som varit med om att få svinont i nedre delen av magen efter toabesök (var det just idag alla fall)? Fick världens kramp, blev helt kallsvettig och kände mig helt svimfärdig. Har mått hur bra som helst under dagen. Har fått samma sak tidigare men då bara helt random från ingenstans.
Men ÅÅÅHHHH taaaaack nu blev jag på riktigt ordentligt rörd!!!! Tack tusen tack har en tår i ögat nu
OkejDe flesta får bara rösta i kommun och regionval.
Och många kommer från länder som inte har demokrati. Det är väl alldeles utmärkt att de får information!?
Självklart ska de få rösta om sin egen kommun! Där de bor!
Menar du på allvar att de ska förvägras rätten att få påverka sin egen närmiljö?
Du gör mig rädd.
Anonym är ingen. Då bor du nog i en rätt unik kommun!!
Alla namn och kontaktuppgifter finns på kommunens hemsida.
Men inte kan de flesta kommuninnevånare gå på stan och peka ut att den där kvinnan sitter i handikapprådet. den där mannen sitter i räddningstjänstförbudet, det här personen är suppleant i skolnämnden osv osv.
Dessutom byts folk under mandatperioden.
Min man - som inte är svensk medborgare men har permanent uppehållstillstånd - får inte rösta i riksdagsval. Bara i region och kommun. Japp. han är en BRA bit över 18 år....Okej
Jag trodde dom även fick röst i riksdagen. Det hade jag helt missat. Jag trodde att alla över 18 år fick rösta i Sverige. Jag får nog läsa på mer där. Tack för infon.
Vart, exakt vart har jag skrivit att vi ska vägra dom rätten att rösta? Vart?
Ledsen om jag gjorde dig rädd, det var inte min mening.
Däremot blev jag mycket förvånad över din läsförståelse. Du verkar tolka in precis vad som passar dig.
Du kanske har som min mor en 50 tums TV som dataskärmSjälv har jag stötte skärm hemma än på jobbet