Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller tummarna för att det går bra! Värsta som finns är när hästarna är dåliga. ❤
Ja och det är så många som är engagerade i henne det är väl det som gör mest ont. Att hon faktiskt är omtyckt av fler en oss ♥️ Vi är villiga att ge henne den här chansen och vi kommer inte kunna utvärdera för ens hon är i full träning igen vilket betyder någon gång i vinter som det ser ut just nu.
 
Men du skrev ju att du känner till vilket parti personer företräder?

Hur kan du göra det om du möter nån i mataffären eller på stan. eller på hundpromenaden?
Jag fattar fortfarande inte.
Men säg att jag ser tanten i mataffären och har sett tanten på Socialdemokraternas valsedel. Då är det väl inte en gissning att tro att tanten röstar på Socialdemokraterna?
 
Dricker kaffe 😜 Levt på kaffe och små tupplurar i bilen idag typ. Pappa och jag stanna och sov en stund under tiden vi väntade på att få hämta hem hästen.

Såg just lillebror på ATG live då han hänger med Mamma ikväll på Valla när hennes häst startade och vann. Älskade lillebror, fler borde vara som han ♥️
 
Såg ett winter edition-choklad i affären och insåg att winter is coming.

FB_IMG_1662573797959.webp
 
Idag har jag varit jättevuxen. Först städat, sen gått på föräldramöte och efter det hjälpt A med matteläxan. Sen loggade jag in och kollade vad jag hade för elavtal egentligen, hade noll koll :angel: (bundet till bra pris för 8 år sen :up:). Så nu ligger jag i sängen och äter kaka. Någon måtta får det liksom vara på vuxenheten :D
 
Jag har en sådan men använder oftast vanligt skärp från morgonrock. Eller ja, jag har väldigt mycket hår så jag har två stycken :D
Rullar sedan upp båda på huvudet och fäster med två klämmor.

Visa bifogad fil 99614
Jag är ledsen, men det där ser OÄNDLIGT mycket krångligare ut än en locktång! :D Sedan jobbar jag ju alltid och måste oftast tvtta håret när jag kommer hem, så att sova på det där viset och hoppas på lockar nästa kväll är svårt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp