Ja och det är så många som är engagerade i henne det är väl det som gör mest ont. Att hon faktiskt är omtyckt av fler en ossHåller tummarna för att det går bra! Värsta som finns är när hästarna är dåliga. ❤

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och det är så många som är engagerade i henne det är väl det som gör mest ont. Att hon faktiskt är omtyckt av fler en ossHåller tummarna för att det går bra! Värsta som finns är när hästarna är dåliga. ❤
Well, det är inte mycket att se på då det är klippt rakt avBild hallå!
Men du skrev ju att du känner till vilket parti personer företräder?Jo men då vet man ju vilket parti.
Det är obligatoriskt med bild efter att man har varit hos frissan faktiskt!Well, det är inte mycket att se på då det är klippt rakt avJag är inte så häftigt med friserandet..
Men säg att jag ser tanten i mataffären och har sett tanten på Socialdemokraternas valsedel. Då är det väl inte en gissning att tro att tanten röstar på Socialdemokraterna?Men du skrev ju att du känner till vilket parti personer företräder?
Hur kan du göra det om du möter nån i mataffären eller på stan. eller på hundpromenaden?
Jag fattar fortfarande inte.
Jag kommer gå sönder mentalt om det blir en likadan istid som förra året...
Jag är ledsen, men det där ser OÄNDLIGT mycket krångligare ut än en locktång!Jag har en sådan men använder oftast vanligt skärp från morgonrock. Eller ja, jag har väldigt mycket hår så jag har två stycken
Rullar sedan upp båda på huvudet och fäster med två klämmor.
Visa bifogad fil 99614