Vad gör vi CLXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
<snip>
Vill bara inflika att det här verkar bero väldigt mycket på vilken bank man har. Det har varit stora diskussioner om det i FB-gruppen Svenskar i Storbritannien nämligen och det varierar verkligen hur svårt det är. Jag har inte varit skriven i Sverige på 8 år men kunde som sagt ändå skaffa bankID utan problem i julas :)

Men fragan ar om du var i Sverige nar du skaffade bankID? Det ar att fa en ny dosa hit till USA som ar sa ohyggligt svart.
 
Fotogeniska gänget efter att ha behövt kravla sig genom någon slags lerig våtmark. ❤️
BDFE0148-CE65-4523-92AE-39CF537FB09C.webp
 
Så in i bombens trött! Botade min höftvärk med Alvedon och en Ipren och nu är magen arg, jag tog ändå Omeprazol till för att minska risken för magontet, men tja, efter sleeve operationen accepterar inte min mage Ipren alls. Vid varje försök blir det så här. Känner mig mesig som inte ens kan ta Ipren, brukar inte vara så känslig för mediciner, har reagerat på några epilepsimediciner, Ergenyl som gav mig utslag, illamående kräkningar och rejäl sjukdomskänsla (fast den är råttgift i mina ögon, hemsk medicin) och så Vimpat tror jag den hette som fick min mage att värka som fasen och gjorde mig trött och slö och icketänkande, men annars är det rätt lugnt på den fronten! Jävla mesmage!
 
Hur stänger man av en TV som saknar knapp? Det har jag funderat på ett tag nu. Om jag stänger av den med fjärrkontrollen är den ju i standby-läge. Men om jag vill stänga av den "helt", vad har jag då för val förutom att dra ut sladden :confused: ?? (Antar att jag möjligtvis är fruktansvärt oteknisk här... :D)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag är tydligen en fästingmagnet av oöverträffade mått. I onsdags var jag i skogen och plockade svamp. Iklädd höga lundhagskängor...
Svar
6
· Visningar
521
Senast: Grazing
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
695
Senast: ptr
·
Hemmet Funderar på en skaftdammsugare. Främst till mattor, speciellt om någon månad när sonen börjat krypa. Vi har bara två mattor, så det...
Svar
4
· Visningar
281
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp