Jag har gett upp att hitta min cpu och skadeanmält den - har fortfarande inte hittat min ssd men den har några år på nacken så den var inte värd att anmäla. Om jag hittar den så får jag avboka. Plötsligt hittade jag inte min plånbok och höll på att bryta ihop. Särskilt som jag inte hittade mitt ena bankkort som jag har som reserv och är kopplat till ett konto med kredit. Panik! Ringde och spärrade efter att först kollat att inget tagits ut. Fem minuter senare hittade jag den i en annan låda. Så de skickar ett ersättningskort och jag klippte kortet i små bitar.
Det är inte min dag idag. Ringde dock Folksam och fick rabatt pga fackanslutning (behövde kolla hemförsäkringen och det var tur eftersom det visade sig att jag har dubbla hemförsäkringar). Kommer gå över till dem från Svedea eftersom avgiften är mycket lägre med samma villkor. Någon som har erfarenhet av Folksam för djurförsäkringar?
Och jag kunde inte gå in på Svedeas hemsida utan den är mörk, kan någon kolla om det är samma sak för dem?
Det är inte min dag idag. Ringde dock Folksam och fick rabatt pga fackanslutning (behövde kolla hemförsäkringen och det var tur eftersom det visade sig att jag har dubbla hemförsäkringar). Kommer gå över till dem från Svedea eftersom avgiften är mycket lägre med samma villkor. Någon som har erfarenhet av Folksam för djurförsäkringar?
Och jag kunde inte gå in på Svedeas hemsida utan den är mörk, kan någon kolla om det är samma sak för dem?