Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ledig dag imorgon! Första på fyra veckor tror jag nu. Har dock bokat in hämtning av gamla soffan och sitter nu och angstar över att välja en ny! Den kommer att bli mycket mindre och jag har fått oväntat ekonomisk hjälp så jag kan bredda mina val, men jag är ändå dökär i en modell som är billig, bara kommer på postorder (och alltså inte kan provsittas) och vet inte om jag vågar beställa!
Vaknar upp av ett sms: ”nu är det en massa fönsterkillar här”.
Får full panik eftersom jag direkt tror att det är några från Trafikverket som vill installera aluminiumfönster. Inser sen att avsändaren är hen som jag tillsatt som byggnadsvårdsansvarig i styrelsen. Dvs det har absolut inget med aluminium att göra.
Men det var ju onekligen att effektivt sätt att vakna på denna arla timme
Får ni välja själv när ni börjar på morgonen?Och jag har precis vaknat för dagen och ska gå upp. Funderar på hur länge jag kan börja 6, när det blir för mörkt för att se något på morgonen.
Ja vi har flex 06-08. Vet inte hur bra det går att plocka fimpar runt domkyrkan med pannlampaFår ni välja själv när ni börjar på morgonen?
En bra pannlampa kanske skulle fungera?
Har en anhörig som hade liknande tjänst som du har och efter ett visst datum fick de inte börja tidigare än sju just pga mörkret. Mins dock inte vilket datumJa vi har flex 06-08. Vet inte hur bra det går att plocka fimpar runt domkyrkan med pannlampa