Ska sätta mig en stund med min uppsats nu satt en stund i förmiddags också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började dagen hos veterinären med skadad hund. Sedan tänkte jag vila, men insåg att hund nu halkar på golvet... Sååå det blev istället storstädning och jag har för första gången på eeeevigheter skurat golvet i sovrummet också. Minns helt ärligt inte när det gjordes senast. Har också lyckats boka grovtvätten till ikväll och planerar att tvätta massor av filtar m.m. Det kommer bli så rent och skönt här sedan!
Och... så har jag fått ett riktigt bra erbjudande på en kamera jag vill ha... Jag har letat efter en specifik modell ett tag nu. Den kommer ut på annons ibland, men ofta långt bort eller så hinner de bli sålda eller så är det något annat som gör att det inte riktigt blir något. Men så dök det upp en i Sthlm. Det var ett högt pris och det stod inte direkt något om hur använd den var, men jag kontaktade säljaren ändå. Det visade sig att den tillhört en släkting som gått bort, men de tog kameran till kamerabutik för att få hjälp att kolla skicket (vilket verkar vara bra!) och nu fick jag veta att de är villiga att sänka priset rejält också så att det lite mer motsvarar vad kamerorna brukar gå för begagnat.
Sååå efter att först ha ruinerat mig hos veterinären ska jag visst köpa kamera Men, då bör jag kunna sälja den kamera jag har och få in lite pengar, och sedan få lättare att ta bilder bra nog att sälja så att man faktiskt tjänar lite pengar på kameran också. Vågar dock inte riktigt räkna på hur mycket pengar jag lagt ut på kamerautrustning genom åren... Känner dock att jag inte vill missa chansen på den här kameran. Jag lär inte få tag på något bättre eller billigare, och den är bättre än nuvarande kameran på just de punkter som gör att det lockar med en ny.
Vad är det för fel på den och vad är det för ny kamera du har?Du påminner mig om att jag borde skicka in min D750 för att få felet fixat och sen sälja den. Så dumt att ha den liggande när jag har en ny kamera men är lite lat.
Vad är det för fel på den och vad är det för ny kamera du har?
Det var mest stoltheten som skadadesJag kan se det framför mig! Hoppas det gick bra!
Tänkte, varför mattvätt på golvet?!Soffan omonterad och dräller ute i trädgården i väntan på upphämtning. Oj så mycket bös det hinner samlas mellan de ihopskruvade delarna på tio år.
Men nu kan jag hyra en mattvätt och köra över HELA golvet innan jag får hem någon ny möbel! Kanske til och med ska passa på att måla golvlisterna - fast då måste jag flytta på akvariet också.
Femöre ja, DEN favoritplatsen tror jag faktiskt. Saknar det. Önskar jag bara kunde åka dit och gå en sväng där, sitta en stund vid vattnet och kika osv.Jo här är det fint, eller ja runt femöre
Hem för mig kommer alltid var Skaratrakten , men trivs här med sambon. Men hoppas i framtiden flytta närmare Västerås (hans föräldrar). Men annars är lite småkär i Varberg, framförallt nästintill snöfria vintrarna