Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men WHAAAAT!?! Jag hade ju dött av 1/4-del av det.Ja jävlar vad skönt att en verkar vara nykterist helt plötsligt:
https://www.aftonbladet.se/nojesbla...7czsF88RtR70x-saxZSBt0YfaWU3imMqnr_1UU2J1I3oc
Men WHAAAAT!?! Jag hade ju dött av 1/4-del av det.
Att människan fortfarande lever och iaf på bilden verkar hålla sig i upprätt tillstånd viss del av dagen.
Din katt paminner om min Rottweiler, princess Diva. Har i veckan kom jag pa henne nar hon just holl pa att ata upp ett A4 ... jag fick tag i det sista hornet och sag att det bara var ett recept sa jag overlever det hela och da det inte ar allt for sallan jag bara hittar (eller hinner riva ur hennes mun) ett horn av A4 papper sa tar jag det med ro numera. (Det var varre nar det var en halv check pa 500 usd ... det tog ett tag att ersatta checken) Nagra dagar senare sag jag att det var rosa och mintgront i hennes avforing vilket jag misstanker var en av mina strumpor. I dag var avforingen ocksa nagot farglad, men jag har ingen aning om vad hon kan ha fatt tag pa.
Glad att jag bara har en hamster här hemma, hade blivit galen på sånt.Jag hade en kompis vars katt hade pippi på att riva sönder i små, små, små bitar alla brev slängdes in genom brevinkastet. Inte äta bara reducera det till mikroskopiska bitar. Särskilt fönsterkuvert älskade han. Däremot reklam och liknande rörde han inte. Lite jobbigt att försöka pussla ihop så hen iaf såg var brevet var från så hen kunde ringa och fråga vad det handlade om. Men jag vet att ett par gånger när det var tur att katten var mycket söt.
Tänkte barnet får välja mat idag pga dåligt samvete från imorse, vi kan äta köttbullar eller fiskpinnar men jag kommer INTE steka pannkakor!
Visa bifogad fil 99006
Ja jävlar vad skönt att en verkar vara nykterist helt plötsligt:
https://www.aftonbladet.se/nojesbla...7czsF88RtR70x-saxZSBt0YfaWU3imMqnr_1UU2J1I3oc
Ja, du menar att jag har 31 år till på mig att öva? Så klart, stupid me liksom!Han har övat länge
Jag tänker klämma en champagneflaska imorgon och lär yla av den, lite nivåskillnad