Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter ute på portugisiska landsbygden och tar in eftermiddagssolen. Trött o mör i kroppen efter dagens surf. Underbart att vara på surfcamp!!
16612727675971586550694136980986.webp
 
Det blev chilibea, hade ingen tsatsiki tydligen. Surt då jag stod och höll i just tsatsiki till nedsatt pris i affären i morse men ställde tillbaka den " eftersom jag redan har en".

Så nu är jag givetvis jättesugen på tsatsiki och grekisk mat.☹
Jag har grekisk yoghurt gurka och vitlök så gissa vad det blev för sås till mina köttbullar (det är köttbullar dag idag). :p :p:p:p
 
Ahh Enbär och ”the trifallic statue” just nu!

Så många minnen från ett år sedan. Då jag knappt kunde gå och absolut inte fick bära skittunga grejer som den här och sen fick ha en aggressiv dragkamp med en en medelålders Kinesisk dam om vem som ägde den hela vägen till dörren! 🥰🥰💗💗
 

Bifogade filer

  • 8B8BDDA9-553E-4052-9025-B812F2D17BBE.webp
    8B8BDDA9-553E-4052-9025-B812F2D17BBE.webp
    129,6 KB · Visningar: 54
Är det bara jag som reagerade över vad efter fem tog upp för trend på tiktok? De var va f*n säger dom ...

"Kanske har du hört talas om den nya trenden “vabbing” på TikTok – att använda fukt från slidan som parfym, något som sägs öka kvinnors attraktionskraft".....
 
Sitter och funderar på en sak: om privata hyresvärden säger upp en och det är 3 mån uppsägningstid medan vi bara har 1 månad om vi hade sagt upp det... Kan man säga upp lgh tidigare enligt ens egna uppsägningsfrist själv ifall man hittar boende med tillträde innan sista datum? Kan man säga upp något som är uppsagt liksom?

Om det hjälper så är hyresvärden inte värd några trevligheter alls 🙃
 
Lämnat ormen hos en vän, städat ormens terrarie från "topp till tå" med. Packat ned katternas saker och imorgon kör jag dem till en vän i grannstaden. På fredag flyger jag hem till Ungern och är där i en vecka. De gick dock inte med på att ha katterna till 2023 så jag kunde bli lite djurledig (skulle förvisso inte palla med att vara utan dem så länge).
 
Lämnat ormen hos en vän, städat ormens terrarie från "topp till tå" med. Packat ned katternas saker och imorgon kör jag dem till en vän i grannstaden. På fredag flyger jag hem till Ungern och är där i en vecka. De gick dock inte med på att ha katterna till 2023 så jag kunde bli lite djurledig (skulle förvisso inte palla med att vara utan dem så länge).
Åh, Ungern. 😍 Haft mitt livs bästa resa just dit och har många ungerska vänner.
Vart i Ungern ska du? 🙂
 
Morr.
Rågeten med två avkommor stod ogenerade i trädgården och glodde på mig. Orkade inte hämta skor och gå ut, så jag försökte skrämma bort dem. Gick sådär.

De har en stor jävla frodig åker med gräs att vAra på och en skog. Varför måste de vara på min tomt och äta mina ärtor och min mangold. För att inte tala om att de ätit all betblast.

Jävla råttor med klövar.
HATAR rådjur. Nästan lika mycket som jag hatar sork.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 168
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp