Så fin!Klänningen - som jag lovade någon (@MarieJ ?) att visa kom idag. MYCKET nöjd !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin!Klänningen - som jag lovade någon (@MarieJ ?) att visa kom idag. MYCKET nöjd !!
Jag har grekisk yoghurt gurka och vitlök så gissa vad det blev för sås till mina köttbullar (det är köttbullar dag idag).Det blev chilibea, hade ingen tsatsiki tydligen. Surt då jag stod och höll i just tsatsiki till nedsatt pris i affären i morse men ställde tillbaka den " eftersom jag redan har en".
Så nu är jag givetvis jättesugen på tsatsiki och grekisk mat.☹
Jag ligger redan i sängen. Har visserligen gjort det en stor del av dagen, men nu är jag sov-redo.Så trött. Skulle 100% kunna gå och sova nu
Du behöver vara i dejting tråden - på en gång!Är det bara jag som reagerade över vad efter fem tog upp för trend på tiktok? De var va f*n säger dom ...
"Kanske har du hört talas om den nya trenden “vabbing” på TikTok – att använda fukt från slidan som parfym, något som sägs öka kvinnors attraktionskraft".....
Hahaha har den grejen kommit upp till ytan igenÄr det bara jag som reagerade över vad efter fem tog upp för trend på tiktok? De var va f*n säger dom ...
"Kanske har du hört talas om den nya trenden “vabbing” på TikTok – att använda fukt från slidan som parfym, något som sägs öka kvinnors attraktionskraft".....
Åh, Ungern. Haft mitt livs bästa resa just dit och har många ungerska vänner.Lämnat ormen hos en vän, städat ormens terrarie från "topp till tå" med. Packat ned katternas saker och imorgon kör jag dem till en vän i grannstaden. På fredag flyger jag hem till Ungern och är där i en vecka. De gick dock inte med på att ha katterna till 2023 så jag kunde bli lite djurledig (skulle förvisso inte palla med att vara utan dem så länge).
Vi är i Tihany (vid balatonsjön) när vi väl är i UngernÅh, Ungern. Haft mitt livs bästa resa just dit och har många ungerska vänner.
Vart i Ungern ska du?
Ehh nej de behövs ju verkligen inte , kände mig så jävla äklad över hela situationenDu behöver vara i dejting tråden - på en gång!