Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En förmiddag på kontoret och kroppen svarar med feber och huvudvärk :meh: Den ursprungliga planen var en heldag på kontoret följt av middag & bio med en kollega, men där var jag i alla fall klok nog att inse mina begränsningar och flytta den senare delen till en annan dag. Svårt att vänja mig vid att jag inte har samma energi och livsgnista som vanligt just nu. Har ordinerat mig själv sängen och Netflix (och pyttelite jobb) resten av dagen!
 
Jag var så stressad, trött, sur och allt möjligt i morse. Men ut med hundarna i skogen på morgonpromenaden och sedan vände humöret. Stressen rann av och vi hade så roligt. Tänk vad de är underbara de små liven! Dagen blev liksom bra iaf. :heart
IMG_8600.webp
 
Suck, sitter och väntar på att tandläkaren ska ringa tillbaka. Svullnaden och smärtan har gått ner betydligt men det är fortfarande lite svullet och gör ont när man trycker på en del av hakan och även ont allmänt ibland. Så ska fråga om han kan skriva ut en behandling till med penicillin. Eftersom det uppenbarligen har gett effekt.
 
Lessnade totalt på alla konton som taggar mig i helt random saker på insta. Mestadels "du har vunnit pryl X"-inlägg. Så nu kan bara de jag följer tagga mig i saker.

Önskar att det hade funnits något likt FBs "vänners vänner". Men jag orkar inte bli taggad i fler helt random (och för mig) ointressanta saker 🤷🏽‍♀️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 168
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp