Vad gör vi CLX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kört Trulman fyra varv på slingan 😊 Han lekte drake i vanlig ordning och försökte lura matte att en avbruten gren skulle äta upp honom varje gång 😂 Man har aldrig tråkigt med trulman.

Lyssnar på poddar och ska mocka. Räknar ned dagarna nu tills skolan drar igång igen, lite lätt uttråkad.
 
Sitter och försöker googla på sår. Jag har ett litet sår på armen som jag haft sedan maj och det läker aldrig. Har för mig att man ska kolla upp sådana? Men när jag googlar står det mest att det ska varit ett födelsemärke som blir ett sår så nu är jag lite förvirrad.

Annars fullt ös medvetslös på jobbet i dag igen :cautious:
Svårläkta sår bör kollas upp ja.
 
Jag skrattar orimligt mycket åt humorn hos Gl*bus webbansvarige.

Myggbett.webp
 
Så jäkla trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. Längtar efter katten och ska gå och hälsa på henne efter jobbet. Kanske får låna mammas säng och ligga ner en stund och vila.

Får bita ihop och jobba vidare, kan gå hem om 3 timmar i alla fall så det är en tröst!
 
Steg upp 5:30 idag O_o Frivilligt.
Bra väder idag, mulet och runt 18 grader. Ska gå en promenad strax.
Var in på bibliotekets hemsida för att låna om en bok. Har två hemma men har sett att den ena var reserverad så den ska väl inte gå att låna om, men det gick :eek: Märkligt. Hoppas det inte var något fel på funktionen, har iaf tagit skärmbild där det syns att jag lånat om.
Kanske bara är om det är fler än en reservation i kö som det inte går att låna om? 🤔 Nån som vet?

Blev plötsligt trött nu så ska gå ut.
Det enklaste är väl att mejla/ringa biblioteket och fråga?
 
Åh, jag som alltid önskat mig en stridsvagn när jag jobbpendlar så jag kan avlägsna störande moment på vägen. :angel:

Attans att jag inte läste detta förens nu!
Igårkväll när jag åkte hem från stugan så mötte jag två transporter med ovan nämnda fordon på, dom skulle norrut.
Hade jag vetat att ni ville ha dom så hade jag naturligvis stoppat och vänt ekipagen... :angel::D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
2 032
· Visningar
117 168
Senast: Marita73
·
Gnägg I mina efterforskningar till min bok ramlade jag på den här filmen från 1929 från armens rid- och körskola. Kanske finns det fler här...
Svar
9
· Visningar
1 158
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 496

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp