Japp, kÀnde mig lite Àcklad och tÀnkte förfan. NÄn kÀndis hade börjat med detta hÀrHahaha har den grejen kommit upp till ytan igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, kÀnde mig lite Àcklad och tÀnkte förfan. NÄn kÀndis hade börjat med detta hÀrHahaha har den grejen kommit upp till ytan igen
Dom kÀnner sig sÀkrare hos dig . Iför sig Àr det jakt pÄ rÄbocken , för mycket ovÀsen för dom smÄ förstÄr du vÀllMorr.
RÄgeten med tvÄ avkommor stod ogenerade i trÀdgÄrden och glodde pÄ mig. Orkade inte hÀmta skor och gÄ ut, sÄ jag försökte skrÀmma bort dem. Gick sÄdÀr.
De har en stor jÀvla frodig Äker med grÀs att vAra pÄ och en skog. Varför mÄste de vara pÄ min tomt och Àta mina Àrtor och min mangold. För att inte tala om att de Àtit all betblast.
JÀvla rÄttor med klövar.
HATAR rÄdjur. NÀstan lika mycket som jag hatar sork.
Jag hade privat hyresvÀrd i vintras . Sa upp lgh 3 mÄnader tidigare, men dÄ sa hon att igentligen ska jag vara ute om 1 mÄn men eftersom jag hade bott dÀr i mÄnga Är sÄ fick jag 3 mÄnader pÄ mig att flytta ut ( hittade billigare lgh och lite större)Sitter och funderar pÄ en sak: om privata hyresvÀrden sÀger upp en och det Àr 3 mÄn uppsÀgningstid medan vi bara har 1 mÄnad om vi hade sagt upp det... Kan man sÀga upp lgh tidigare enligt ens egna uppsÀgningsfrist sjÀlv ifall man hittar boende med tilltrÀde innan sista datum? Kan man sÀga upp nÄgot som Àr uppsagt liksom?
Om det hjÀlper sÄ Àr hyresvÀrden inte vÀrd nÄgra trevligheter alls
Kom till Peking! DÀr karlarna Àr extra special!Ehh nej de behövs ju verkligen inte , kÀnde mig sÄ jÀvla Àklad över hela situationen
Nej, har sÀrboKom till Peking! DÀr karlarna Àr extra special!
Det rökfritt saknar jag med. Pappa Äkte förbi i jobbet dÄ och dÄ och hamstrade bÄde medvurst och annat... medvurst i affÀren köptes inte det var dÀrifrÄn vi Ät...Den vindelnrökta skinkan var sÄÄÄÄ god, pÄminner om pÄlÀggsköttet vi köpte pÄ det vÀlkÀnda Enrisrökeriet som fanns i samhÀllet och som tyvÀrr lades ner för 14 Är sedan . HÀnde dÄ och dÄ att mamma tyckte att nÀ nu Àr vi vÀl lite trötta pÄ pÄlÀggen i affÀren, vi Äker till rökeriet istÀllet och handlar . Det rökta sidflÀsket var helt klart min favorit .
#nostalgi