Och appropa att det ar aldeles for blott och regnar for mycket nu ... Princess Diva vagrar att ga ut pa graset Hon stannar med baktassarna pa lagsta trappsteget fran verandan och staller forsiktigt ner framtassarna pa grasmattan for att kunna kissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
EkenĂ€s?Idag Ă€r det full rusch i verksamheten, och sĂ„ kommer dagen att prĂ€glas av musik och stĂ„hej frĂ„n nĂ€rmsta grannen (rĂ€knat fĂ„gelvĂ€gen). Fest med sĂ„dĂ€r 5000 besökare med medeltidstema, hĂ€star och riddare. Och imorgon tĂ€nkte vi Ă„ka dit för den andra dagen av festen, med nya 5000 besökare. FĂ„r se om de 2 Ă„rens frĂ„nvaro av festen gör att det kommer fler eller fĂ€rre. Men igĂ„r sĂ„g det ut som att âmedeltidsâ-tĂ€lten stod tĂ€tt i alla fall.
Yes.EkenÀs?
Vad Ă€r det för sadel?Har skrivit till de som gjort sadeln jag fick med ponnyn för att se om de kan ta reda pĂ„ lite mer om den (den ska sĂ€ljas). Ăr faktiskt lite stolt, det Ă€r nog första gĂ„ngen jag skriver till nĂ„gon frĂ€mling (eller ickefrĂ€mling för den delen) pĂ„ engelska. Fick googla nĂ„gra ord, typ stiglĂ€derkrĂ€mpa . Men i övrigt gick sjĂ€lva skrivandet över förvĂ€ntan. Nu hoppas jag bara pĂ„ att de svarar
Skriver pĂ„ gruppuppgift, hittar fakta som skiljer sig ganska mycket mellan FN och SCB, sĂ„ jag mailar de som stĂ„r som ansvariga pĂ„ SCB. Och fĂ„r svar nĂ€stan direkt. PĂ„ en lördag. Ett bra svar dessutom. Ăr lite imponerad faktiskt. (Inte att de "kan sin skit" men att de svarar pĂ„ mail pĂ„ helgerna och utförligt dessutom).
VÄr lite sugen pÄ det men dotterns orientering tÀvlingstarm skrek lite för mycket sÄ blev det i nÀrkeskil istÀllet.