Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En brun 15" hoppsadel från Jeremy Rudge Saddlery. Försöker få en aning om vad den är värd och tänker att modellen kan vara bra att veta dåVad är det för sadel?
Aha,där var inte jag till någon hjälpEn brun 15" hoppsadel från Jeremy Rudge Saddlery. Försöker få en aning om vad den är värd och tänker att modellen kan vara bra att veta då
Jag hann tyvärr inte träffa min farfar (vi skulle ha mötts men pga jag var nyfödd så kände mina föräldrar att en längre resa var lite onödig, det skulle ändå bli julafton inom kort men då var det för sent), men min faster (som dog några år senare) skrev en liten bok åt mig där hon skrivit att han var så glad över mig och åkte runt i sin rullstol skinande glad det värmde!Min morfar ska ha sagt på sin dödsbädd med en nyfödd mig i famnen att nu förstår han på riktigt hur man lever vidare (jag var märkligt lik min morfar redan som nyfödd) och för mormor direkt efter det att i det ögonblicket försvann all dödsångest. Han dog väldigt kort därefter.
Så det behöver inte vara en isande insikt alltid.
Ngt särskilt?Fryser och känner mig nedstämd.
Hur är det?Fryser och känner mig nedstämd.
Jag vet inte var Discord är men jag vill också se dig redogöra för EurovisionAlltså vafan. Mina spelkompisar i USA har fått nys om att eurovision finns och att det finns någon varg med bananer
Har typ inte sett eurovision sedan jag var 14 ish. Tycker ärligt att det är ganska plågsamt. Men nu vill kompisarna se och jag sitter alltså på Discord och ska streama detta till 17 personer. De är hajpade till max och alla har köpt snacks som de ska äta till Många har redan anslutit och det är ett himla liv och bråk om vilket land som ska vinna. De förväntar sig att jag ska svara på varför länder utanför EU är med, varför 5 länder alltid är garanterade plats och hur alla semifinaler funkar.
Jag inser att jag vet exakt noll
... Nåja, det kanske blir kul med alla dessa taggade kompisar. Det råder liksom football stämning här. Sen är jag nyfiken på den där vargen med bananer.
Vet inte ens när det börjar Typ om 20 min?Jag vet inte var Discord är men jag vill också se dig redogöra för Eurovision
Oui, klockan 21.Vet inte ens när det börjar Typ om 20 min?
Så SÖT !!Jag måste bara visa skruvmejseln som följde med fläktpaketet
Då är jag ändå van med små mejslar, t.ex komponentmejslar - men denna tar priset!
Fått veta att killens yngsta son säger att jag inte hälsar, inget jag känner till och märkte förra helgen att han inte pratade med mig. Sen är det flertal gånger sonen inte hälsar på mig när jag hälsat.Ngt särskilt?