Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin!
Folket som shoppat har säkert gjort det genom sitt googlekonto? Då delas ju typ allt till alla helt automagiskt, fast man tycker ju att just apoteket borde ha någon slags sekretess.Men tvi.
Glad att jag aldrig nätshoppat på Apoteket. De har skickat alla detaljer om folk till Facebook
Nej man använder inte sitt googlekonto på Apoteket men däremot verkar problemet vara en dåligt implementerad cookie-policy.Folket som shoppat har säkert gjort det genom sitt googlekonto? Då delas ju typ allt till alla helt automagiskt, fast man tycker ju att just apoteket borde ha någon slags sekretess.
Vilken rolig autokorrektUsch så ruggigt det är. Hoppas det minskar folkhavet på valborg, kan man ju alltid drömma om har ingen aning om vad vi ska göra då. Skulle ha varit på ridskolan och slippa stan (valborg är ingen rolig dag att bo 600 m från centralen) men det blev inställt. SVT Uppsala sänder förbränningen online och då lär man se bättre än på stan. Så vi kanske bara ska häcka inne?
Det är därför man ser till att alltid neka cookies på alla webbplatser. Minskar datan de skickar lite åtminstone. Men jag förstår inte varför offentlig sektor överhuvudtaget kommer på tanken att använda Facebook och Google för spårning.Men tvi.
Glad att jag aldrig nätshoppat på Apoteket. De har skickat alla detaljer om folk till Facebook
Du kan inte ha en badbalja?Jag gjorde misstaget att sätta mig ned i duschen och fastnade där i nästan en timme. Jösses vad jag önskar att jag hade ett badkar - jag har inte fått ett varmt bad på nästan tio år!
Förrförra veckan (?) kom det ju fram att Mind haft nåt program på sin hemsida som skickade anonyma användares uppgifter till Facebook.Men tvi.