Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså, jag Måste ju få veta hur det gick till!? Jag är ledsen, men det lät ganska roligt. Jag hoppas att du klarar dig utan blåmärken.Sitter med en påse frysta ärtor på ögat, som fick närkontakt med den tyngsta delen av min laptop-laddare för någon timme sedan. Fråga inte ens hur det gick till men shit vad ont det gjorde! Hoppas att jag slipper mitt livs första blåtira i alla fall
Du och jag. Kom precis hem efter hundpromenad i bitande kyla, sol, snö, sol och hagel. När det snöade drog jag upp huvan på jackan. Och sen gick jag in i en gren så nu har jag ont i huvudet.Sitter med en påse frysta ärtor på ögat, som fick närkontakt med den tyngsta delen av min laptop-laddare för någon timme sedan. Fråga inte ens hur det gick till men shit vad ont det gjorde! Hoppas att jag slipper mitt livs första blåtira i alla fall
Snyggt, det snöar för fullt när jag ska ha min första körlektionSka snart åka på första körlektionen! Är någorlunda nervös men pepp pepp, jag behöver körkortet!
Arbetsgivaren ska väl stå för tvätt av arbetskläder när de tillhandahåller såna?
Så var det när jag hade jobb iallafall, iofs tvättade och strök jag mina och andras arbetskläder rätt ofta men det var under arbetstid.
Inte en chans. Sjuksköterskorna får sina kläder tvättade men inte vi blåklädda.
Oj! Tom särbons snåla AG (visserligen privat) betalar för kemtvätt av deras arbetskläder.
Kan du få tillbaka på skatten för det? Det kan vi, upptäckte jag förra året.Staten är snål
Kan du få tillbaka på skatten för det? Det kan vi, upptäckte jag förra året.