Vad gör vi CLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Njuter

IMG_20220328_204832733.webp

Känns som jag sprungit runt som en yr höna idag 😆 Men just nu är jag parkerad på soffan.. Hunnit tvätta och tanka bilen, handla, skicka in tentan och lagat middag. Fick jordens blodsocker fall efter jag hade tvättat bilen, man kan inte leva på kaffe hela dagen förutom frukost ..

Ska strax hasa mig upp och ta disken, packa och duscha 🤪

Har kommit hem efter hundpromenad upp till jobbet för att hämta telefonen jag glömt kvar där och har nu slängt in några kycklinglår i ugnen i en sådan där "släng i kryddor och laga till i påse-påse". Nu har jag helg! Typ.
Stackars våfflan fick dock ingen riktigt middag eftersom hon ska sederas för röntgen imorgon, jag tror hon är lite upprörd på mig. <3

Känner mig totalt lost i fysiken och är lagom irriterad på potentialvandring med jord som jag inte fattar något av. Så i ett sista desperat försök frågade jag Siri om hjälp:
Jag "vad är potentialvandring?"
Siri "jag kan inte svara på det på iPhone men du kan hitta det i appen fitness"

Nope, fick ingen hjälp från Siri. Detta är typ så långt ifrån fitness man kan komma, men jag fick mig ett gott skratt i alla fall (och är på lite bättre humör nu) 😂

Så ytterligare 4 timmar idag, och tapetseringen är i det stora hela klar. Nu har jag bara några irriterande småfjuttiga bitar kvar, men de fixar jag imorgon utan mammas hjälp. Sedan ska alla prylar ställas tillbaka...längtar.... :) !

Det hann bli hyfsat mörkt när jag behövde stänga strömmen för det sista eluttaget. Nu har jag provat att tapetsera med pannlampa....(helst inte!) :D

Har tränat i stan och sen satt mig på bar för att plugga. Men på första fancy hotellbaren fick jag skäll för det var en datorfri zon (I did not know), så läste istället. Sedermera flyttat mig till O'Learys och nu varit alltför upptagen med att äta cheesy fries för att kunna plugga :angel:

Men sjukt trevligt att vara ute själv med bok, borde göra oftare ☺️

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
732
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Säg utan att säga det. Kondensera ditt jobb till den yttersta lilla partikeln det faktiskt är/du faktiskt gör* Jag kokar vatten. *man...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
5 166
Senast: Piglet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar