Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska sitta av 2 timmar, det har gått 15min och jag är redan uttråkad deluxe. Jag funderar på vad jag ska göra av tiden... imorses tänkte jag att jag kunde ta med mig min dator och sitta och arbeta med den individuella inlämningen men sedan ändrade jag mig och såg det som meningslöst. Det hade inte varit så dumt om den varit här nu. Sitter inlåst i ett rum helt utan något att göra.

Har prao och det var ett viktigt möte men tyvärr för sekretessbelagt för att jag skulle kunna vara med, därav sitter jag i ett annat rum. Detta mötet tillkom förra veckan, dvs flera veckor efter att jag hade fått min prao-plats här så det var inte planerat.

Funderar på om jag kanske kan arbeta med inlämningen ifrån mobilen. Dokumentet kommer jag ju åt, men det känns lite för komplicerat att skriva på mobilen, jag menar, den är ju så liten. Eller ah, nu är min mobil inte sååå liten, men det blir ändå bra mycket krångligare att skriva i den jämfört med om jag hade haft datorn.

Är vaken, dricker kaffe och har slängt igång en omgång tvätt i tvättstugan. Försöker komma på vad jag ska hitta på idag. Överväger en vintage-runda på söder men enligt SMHI ska det regna i em...
Dagens i-landsproblem joråsåatteee

Har lagt ut ett nödrop om boende på fejan, typ annons. Den första som hörde av sig var ett slem som kommenterade mitt utseende och hoppades på att vi skulle bli grannar :wtf:
Vad är det för fel på folk? Ändå skrev jag att boende söktes akut pga skilsmässa. Då borde man väl fatta att personen antagligen har det rätt jobbigt nu och inte behöver sånt :mad:

Jaha, vad gör jag nu? Har 13 toaletter kvar att städa sen är jag klar för dagen. Känns ju givande och bra. Det ska bli så skönt att sluta om tre veckor! Hade gärna haft semester ett tag men kan ju inte få allt.

Fortfarande lite snurrig i huvudet och trött, men det tar väl lite tid innan bvitaminet verkar.

Har lagt ut ett nödrop om boende på fejan, typ annons. Den första som hörde av sig var ett slem som kommenterade mitt utseende och hoppades på att vi skulle bli grannar :wtf:
Vad är det för fel på folk? Ändå skrev jag att boende söktes akut pga skilsmässa. Då borde man väl fatta att personen antagligen har det rätt jobbigt nu och inte behöver sånt :mad:
Hade det inte löst sig med boende för dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama