Vad Gör Vi? C

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har byggt fartgupp på vår väg för alla jävla idiot cyklister som kommer i 50 knyck genom gården 😡
Är ett jävla cykellopp som går här och massa idioter tränar.. En av hönorna höll på att stryka med idag, så det fick vara nog.
Nästa år får de fan ta en annan väg för sitt jävla lopp :devil:

Hundarna ar trotta i dag, det blev lite mer traning och spring i gar an vi vanligen har. Nu ar klockan 9:30 och de har inte varit ute pa morgon kiss/bajs fore frukost annu. 😳 Det ser ut som om jag far vacka dem i dag om jag ska hinna det jag vill innan vi ska aka bort.

Har byggt fartgupp på vår väg för alla jävla idiot cyklister som kommer i 50 knyck genom gården 😡
Är ett jävla cykellopp som går här och massa idioter tränar.. En av hönorna höll på att stryka med idag, så det fick vara nog.
bra cykel hinder är grop, gupp, grop. Gropar med radien 36 cm! så hela 28 tums hjulet åker i! och guppen något spetsiga och skarp sluting

Diskat och ska gå ner och byta tvätt i tumlaren
Har grym jobbångest men jaja
Är nog nervositeten över intervjun i veckan

Ännu inte fått något "napp" på min annons om karet, det har legat ute på flera sidor på Fb i flera dar.
Om jag inte får det sålt, så startar jag upp det ;) Är sugen på att skaffa någon mini firre dit:love:
I morgon är jobb-dag igen...:crazy:

Eller som de gjorde förut i mitt sommarstugeområde- Satte upp en ståltråd i halshöjd rätt över järnvägsvallen i området. Järnvägsvallen var nedlagd för länge sedan, men populär "racebana" för motorcyklar, cross mm
Jag red på vallen när jag hade min gammeltant på bete vid sommarstugan 2 somrar. Så det gällde att inte komma i full galopp på vallen:crazy:
Minns även att vi möte en grävling där, som jagade oss en bit. Jag trillade av pålle, hon stack hem till stugan. Grävlingen stod kvar och muttrade:laugh:

Ett par brädor och några meter vattenslang, tvärs över? Spika ihop brädorna till ett skydd och lägg vattenslangen över vägen samt gräv ner den i bägge ändar.... Det ser trovärdigt ut.

Ett par brädor och några meter vattenslang, tvärs över? Spika ihop brädorna till ett skydd och lägg vattenslangen över vägen samt gräv ner den i bägge ändar.... Det ser trovärdigt ut.
Asfaltsfräs i en klassisk bula över hela vägen. Även om @dobbis förslag var lockande :devil:
Vi behöver kunna använda vägen själva också så vi börjar så här. Den går inte att köra runt utan att hamna i diket iaf :D

Eller som de gjorde förut i mitt sommarstugeområde- Satte upp en ståltråd i halshöjd rätt över järnvägsvallen i området. Järnvägsvallen var nedlagd för länge sedan, men populär "racebana" för motorcyklar, cross mm
Vet att det gjordes samma fast rakt över en bilväg söder om sthlm. Den är populär bland mc åkare modell organdonatorer och någon fick nog... Upptäcktes innan någon blev halshuggen iaf

Vad gör man inte för sina pälsklingar? Skulle köpa hundmat och vanliga fanns inte. Frågade då och säljaren i djurbutiken sa att en annan påse från samma märke skulle funka till min 2,5 kilo vovvi så jag köpte iom stress och inte hinna till vanliga butiken.
Vovvi kämpar tappert med sina pyttekäkar och får ju väääldigt svårt att ha sönder de stenhårda och lite för stora bitarna. Alltså har matte mortlat käket åt henne. 😂
Nu gick det bättre!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nästa vecka reser jag och min lille hund till Österlen. Vi bor i Vik. Ge mig tips om vad vi ska hitta på?
Svar
8
· Visningar
367
Senast: BornAgain
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
413
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 374
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart drar OS i Paris i gång och en som kommer åka ner som åskådare är Nina Lodin. Under hennes resa kommer hon att dela med sig av...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama