Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bra cykel hinder är grop, gupp, grop. Gropar med radien 36 cm! så hela 28 tums hjulet åker i! och guppen något spetsiga och skarp slutingHar byggt fartgupp på vår väg för alla jävla idiot cyklister som kommer i 50 knyck genom gården
Är ett jävla cykellopp som går här och massa idioter tränar.. En av hönorna höll på att stryka med idag, så det fick vara nog.
Nästa år får de fan ta en annan väg för sitt jävla lopp
Lina i halshöjd??!!Har byggt fartgupp på vår väg för alla jävla idiot cyklister som kommer i 50 knyck genom gården
Är ett jävla cykellopp som går här och massa idioter tränar.. En av hönorna höll på att stryka med idag, så det fick vara nog.
Eller som de gjorde förut i mitt sommarstugeområde- Satte upp en ståltråd i halshöjd rätt över järnvägsvallen i området. Järnvägsvallen var nedlagd för länge sedan, men populär "racebana" för motorcyklar, cross mmLina i halshöjd??!!
Jag red på vallen när jag hade min gammeltant på bete vid sommarstugan 2 somrar. Så det gällde att inte komma i full galopp på vallenEller som de gjorde förut i mitt sommarstugeområde- Satte upp en ståltråd i halshöjd rätt över järnvägsvallen i området. Järnvägsvallen var nedlagd för länge sedan, men populär "racebana" för motorcyklar, cross mm
Ett par brädor och några meter vattenslang, tvärs över? Spika ihop brädorna till ett skydd och lägg vattenslangen över vägen samt gräv ner den i bägge ändar.... Det ser trovärdigt ut.Har byggt fartgupp på vår väg för alla jävla idiot cyklister som kommer i 50 knyck genom gården
Asfaltsfräs i en klassisk bula över hela vägen. Även om @dobbis förslag var lockandeEtt par brädor och några meter vattenslang, tvärs över? Spika ihop brädorna till ett skydd och lägg vattenslangen över vägen samt gräv ner den i bägge ändar.... Det ser trovärdigt ut.
Vet att det gjordes samma fast rakt över en bilväg söder om sthlm. Den är populär bland mc åkare modell organdonatorer och någon fick nog... Upptäcktes innan någon blev halshuggen iafEller som de gjorde förut i mitt sommarstugeområde- Satte upp en ståltråd i halshöjd rätt över järnvägsvallen i området. Järnvägsvallen var nedlagd för länge sedan, men populär "racebana" för motorcyklar, cross mm
Jag fattade det som att du menade Lina som en person/ett namn och bara "va? Vad skulle det hjälpa då?" ända tills @Soffan74 skrev sin post om ståltråd, först då trillade poletten om att det inte var en person utan en lina som ett rep du menade. Så fel det kan bliLina i halshöjd??!!