Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fusk Här hällregnar det, fast det "skulle" vara hyggligt väder idag. Vi får sitta inne och dricka kaffeFinväder. Passar på att tvätta täcken, filtar mm och packar ner det i säckar allt eftersom det torkar ute på sträcket. Har packat några flyttlådor också. Men nu tar jag paus med en bok i solstolen.
Fusk Här hällregnar det, fast det "skulle" vara hyggligt väder idag. Vi får sitta inne och dricka kaffe
Tack snälla alla ❤ !
Det känns verkligen tomt utan honom och Jinns håller med mig, hon har inte varit sig själv idag eller igår. Hon har sovit mycket och inte varit ute så mycket som hon brukar och verkar även hängig och lite off.
Jag fick för en liten stund sedan en mindre gråtattack när jag startade datorn och det första som kommer upp är bakgrundsbilden på honom (det är som att han fortfarande är kvar fast ändå inte, han finns liksom precis överallt) bilden togs för flera år sedan, innan han fick sina "glasögon", eller ja de var inte lika framträdande då.
Men det var nog bäst såhär och ja det känns tungt men får vara glad för alla våra år tillsammans. Han var trots allt alltid vid min sida över halva mitt liv. Han är som en del av mig som nu är borta.
Idag blir det naturreservat med hunden igen. Har hittat ett som verkar MYCKET intressant, både natur- och historiemässigt !! Vägbeskrivningen verkade lite si och så dock - och platsen finns inte i Google Maps - så får hålla tummarna att vi hittar dit.......
Och nu ar det morgon igen. Varje morgon ar det mulet och disigt (det hor till arstiden) men jag vantar pa att solen ska komma fram innan jag far andan ur vagnen att ga ut. En liten kolibri flyger fram och tillbaka, den har rackaren ignorerar alla blommor jag kopt och planterat for att att de ska gilla var tradgard ... han gillar bara "mataren", den lille latmasken.
Här är det molnigt med men det uppskattas. Finns liksom ingen ursäkt för mig att inte ta tag i allt sly runt huset nu.